Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Road Trip og sjekking av damer!


Anbefalte innlegg

Hei! Har tenkt å være i Forsvaret å få jobbet opp en million i peng før jeg legger ut på chopper-tur i USA Der skal jeg kjøre fra by til by, foføre ned dame etter dame som jeg ligger hoss og får meg noen gode måtlid og en dusj før jeg legger ut på veien igjen! Skulle det være dårlig med damer så ligger jeg i telt/hotell.... Noen andre enn fyren fra "Harley Davidson and the Marlboro Man" som har erfaring med denne galne ideen?

 

PS: Har ikke tenkt å leve sånn for alltid! La oss si, noen år? :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, viss damene er like i "The New World" så :thumbup:

 

For å være ærlig... Har drevet en del med Pick Up :blush: Og til dere som synest jeg utnytter damene... jeg skal vekke så mange følelser i deres deilige kvinnelige sinn at de skulle ønske jeg ble igjen for alltid!! Og tenker ikke bare sex nei..... DET livet hadde blitt hardt....

 

Takk for positiv svar du Christeven! Du blir antakeligvis en av få :!:

Lenke til kommentar

For ein månad sidan møtte eg ein italienar i Berlin som var på ein slik tur. Han studerte i London, men hadde ferie eit par veker slik eg forsto det. Då han kom til Berlin møtte han ei trivelig dame som han (då eg møtte han) hadde budd med i 3 veker, og so lenge ho sponsa han med kost og losji hadde han ingen planar om å reise vidare. Kvar han er i verda no veit eg ikkje, men reknar med det ikkje gjekk so bra med utdanninga hans i og med at han var vekke frå skulen so langt over tida. :p

 

Må sei at det høyrest utruleg spennande ut, so ikkje nøl!

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
Hei! Har tenkt å være i Forsvaret å få jobbet opp en million i peng før jeg legger ut på...

Jeg jobber i forsvaret, og er langt ifra å tjene 1 million. Kanskje jeg gjør noe gale eh? :/

 

Det kommer ann på hvor du jobber i forsvaret iforhold til hvor trådstarter jobber. Jeg ble tilbud vervet stilling i forsvaret (som jeg takket nei til pga sivile studier) på et fartøy. På et fartøy som er ute å seiler er lønnsvilkårene utrolig gode og en kan fint regne med å tjene en million på et par år dersom en sparer mer eller mindre alt. (Noe som er mulig med tanke på at en har lugar og mat ombord. (Selv om det sikkert ikke er et optimalt liv der og da å kun bo på forsvarets båt i noen år)

 

Til trådstarter, det høres ut som et skikkelig greit liv for en liten stund. Tror ikke jeg hadde orket å holde på sånn lenge, men et par månder hadde vært konge, om du har lyst å leve sånn i noen år er jo bare flott for deg. Du får lykke til, håper du lever ut drømmen din :)

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...