Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

No àla Fordøyelses Problemer

Gjest 2mølken

Anbefalte innlegg

Gjest 2mølken

Hei. Jeg veit ikke om dette er så normalt for en 17 år gammel gutt, men jeg trur jeg har fordøyelses problemer. Jeg veier 75kg og er 177cm høy.

Slik har det seg: Jeg har ikke vært på dass på 3-4 dager, med unntak av 2-3 turer jeg har pisset på disse 3-4 dagene. Jeg har ingen magesmerte eller -knipe, det er heller ingen trang for å gå på toalettet. Tiltross for at jeg ikke blir kvitt all driten jeg stapper i meg, føler jeg at jeg har et enormt overskudd på energi og styrke. Jeg spiser kanskje i alt 1 1/2 brød om dagen + middag. Jeg har googlet litt og har spist svisker og rosiner som skulle ha hjulpet mot raskere fordøyelse. Jeg trener regelmessig, 5-6 dager i uken, både håndball og styrke. Jeg drikker proteindrikk og går på Tetracyclin Arco (mot akne arr og akner).

Noen som veit om dette kan være bivirkning fra Tetracyclin, eller noe andre ideer? Jeg har ikke vært hos en lege, er det noe jeg bør gjøre? Trur dere dette kan være farlig? Noen gode råd for å få fordøyelsen til å funke igjen?

Takker for alle tips, råd og hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...