noob2k Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har er hardisk som ikke er helt i varter. er bare igjen 17 gb hd plass, men det var 80. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg sletter alt av filer og partisjoner? Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Gå ut i dos og skriv format c: eller hvilken bokstav den harddisken du skal slette har Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Bruk Fdisk og slett harddisken helt. Deretter oppretter du en ny partisjon, formaterer den og installerer Windows. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Deretter oppretter du en ny partisjon, formaterer den og installerer Windows. installer linux dersom du skal bruke den som OS-disk :wink: Lenke til kommentar
noob2k Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 unskyld meg.. se navnet mitt..... hvordan opner jeg fisk og hva skriver jeg? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Bruk en oppstartsdiskett eller CD'en til Windows 98 og velg "Start maskinen med CD-ROM". Skriv inn Fdisk, og velg ja (J) på det spørsmålet som kommer opp. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 fdisk, ikke fisk. har du windows xp, går du inn i control panel -> administration tools -> computer management -> disk management og fikser og trikser der. fjern alle partisjoner, og formater på nytt. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ingen grunn til å bruke CAPS i topic vel? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ingen grunn til å bruke CAPS i topic vel? Ehm.... caps i topic? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 det var caps i topic før hr. Abrahamsen skrev det på nytt. Lenke til kommentar
kip Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvilket operativsystem kjører du på Pc`n?? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Mener du at du ønsker å slette absolutt all informasjon på HD'en fordi du skal selge maskinen eller noe? Isåfall er dette programmet et godt valg, og det er gratis: http://www.heidi.ie/eraser Det overskriver hele HD'en slik at ingen kan hente ut data du har slettet. En vanlig formattering gjør ikke det, man kan enkelt hente frem data som er blitt slettet ved formattering. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 kip...for en stor og flott avatar du har. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvis du har Win95 eller Win98 kan du trykke F8 under oppstarten og gå til DOS modus. Så skriver du format c:. Du må eventuelt bruke fdisk hvis du skal slette flere partisjoner Hvis du har Windows2000 eller WinXP kan du boote fra OS CD'en og formatere via installasjonsprogrammet. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå