ccm800 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg instalerte for en stund siden BF1942, men når jeg startet opp med alt på Low hakket det noe så sinnsykt. Etter hvert fant jeg ut at jeg skulle prøve og disable det innebygde lyd kortet. Når jeg hadde gjort det så kunne jeg kjøre BF med full grafikk uten problem. Tar lyden så jævlig mye ressurser? Jeg har prøvd med et annet lyd kort men det er fortsatt samme probleme.. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Installer nyeste versjon (1.31 tror jeg) Den fikser en haug med bugs,også lyd bugser. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er et kjent problem med BF at dersom lydkvaliteten i spillet er satt på det beste, går d ut over spillet i form av lagging. Vet ikke kordan d e no med den siste patchen te spillet, men eg har iallefall satt lydkvaliteten på medium, noe eg syns hjalp litt. brsseb Lenke til kommentar
ccm800 Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 jeg har satt lyd kvaliteten til minimum og det hjelper ikke Er det at pc'en er for dårlig?? Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Skru av lyden og spill det.Funker det bra da,er det lyden som bugger med deg. Husk for all del å ha nyeste versjon av spillet,driverne til lydkortet,grafikortet osv. Bruker du software eller hardware i lyd delen i spillet? Bruker du hardware,og har problemer,kan du gå inn på "DirectX Diagnostic",klike på "Sound" fliken,å velge lavere Hardware accelration. Kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå