Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hvordan inntalere w7 rc?

Anbefalte innlegg

hvordan innstalerer man w7 RC?

Prøver å innstalere nå, men får ikke innstalert på noen partisjoner uansett hvilken jeg velger.

har også prøvd å legge inn xp på nytt, men funker ikke.

får meldingen:

setup was unable to create a new partition or locate an existing system partition. see the setup log files for more information.

jeg har prøvd å formstere og slette, men ikke noe fungerer :/

noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan innstalerer man w7 RC?

Prøver å innstalere nå, men får ikke innstalert på noen partisjoner uansett hvilken jeg velger.

har også prøvd å legge inn xp på nytt, men funker ikke.

får meldingen:

setup was unable to create a new partition or locate an existing system partition. see the setup log files for more information.

jeg har prøvd å formstere og slette, men ikke noe fungerer :/

noen som har peiling?

Har du både IDE og Sata harddisker, prøv å kople ut IDE-disken, slik at kun den du skal installere W7 på er tilkoplet. Det fungerte for meg.

Lenke til kommentar
får meldingen:

Kranglet selv med denne feilmeldingen .... (fikk samme feilmelding med Vista - men jeg hadde hatt unbuntu på disken fra før)

Det nyttet ikke hva jeg gjorde i diskbehandleren til installasjonsdvdene, samme feilmelding i både vista og w7rc når jeg prøvde å installere.

Jeg endte opp etter mange forsøk opp med å å slette disken via unbuntudvden, for så å formatere disken i en annen Windows-maskin (NFTS), da gikk det med en helt nyformatert disk.

Håper dette er til hjelp, lykke til!

drbo :cool:

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...