Prinz Poldi Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Vet ikke om du mente det seriøst? At jeg skal komme inn i denne tråden og leke spåmann? Det hadde vært ganske smålig må jeg si. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det var ikke ment som seriøst Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Morsom parsermoni. Fantastisk øyeblikk når Jon ryker. Griningen til Line Sofie og Gleager er priceless. Tror det blir bra framover.. det blir vel martin vs gleager. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Liker ikke Martin, vemmelig type. Tror Line Sofie holder helt ut, og ender opp med en eller annen som har vært utenom den gruppa. Gleager er jo bare rå Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Det er umulig å ikke tolke dette innlegget som at du vet hvem som vinner, Raste. Så det er kanskje ikke vits i å "spekulere" i hvem det blir. Endret 24. juli 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vel, er jo ikke lov å avsløre vinnerne her i denne tråden og det gjør jeg ikke. Forholder meg til førstepostne Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Martin er fantastisk flink taktisk. Utrolig gode spørsmål de han hadde på Pandoras, spesielt der han spurte seg selv. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 TAKE THAT BITCH! Cecilie fortjente så jæævli å ryke. Er så forbanna lei av trynet hennes. YESSSSSS Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Trur ikkje du skal vere so sikker på at ho ryk, for det såg ut som at ein gutane kan prøve å redde ho i morgon. Forhåpentlegvis gidd ingen av dei å setje seg sjølve i fare for å redde ho. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Veldig spennende parseremoni idag! Ronnie er den eneste på hotellet som har sjans til å utfordre Martin slik jeg ser det. At de to definitivt beste taktikerne står i hver sin gruppe kommer forhåpentligvis til og lage mye gøy framover. Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Synd Ronni røk ut i går, likte å ha han der. (Pluss den hese latteren som kom i blandt.)Lurer på om Line Sofie og Martin blir et par i fremtiden, da hadde de nok stått sterkt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå