mikaragua Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vet om man får sett episodene på nettet et sted? Ja. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vet om man får sett episodene på nettet et sted? Ja. Hvor ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Du kan se de på tv3.no, men der har de ikke klart å få til tekst enda. Utrolig irriterende egentlig. Jeg har ikke tid til å se på tv3 hver dag, og jeg skjønner ikke bæret av dansk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Slik jeg tenker (positivt ) så er den første episoden som er ute på Web-TV IKKE tekstet pga. det ble lastet opp torsdag, samme dagen som den ble vist på TV3 UTEN tekst. Siden den allerede var oppe, så lot de den bare være selvom den ble vist på TV3 i går kveld MED norsk tekst og derfor ligger den "gamle" oppe på web-TV UTEN tekst. I kveld, vises episode 2 (som selvsagt ikke er på web-TV enda) på TV3 MED tekst og når den da forhåpentligvis blir lastet opp senere i kveld på web-tv, vil det kanskje være akkurat den versjonen som blir vist på TV3 i kveld og dermed være MED tekst. Skjønner DERE hva jeg mener? () Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Slik jeg tenker (positivt ) så er den første episoden som er ute på Web-TV IKKE tekstet pga. det ble lastet opp torsdag, samme dagen som den ble vist på TV3 UTEN tekst. Siden den allerede var oppe, så lot de den bare være selvom den ble vist på TV3 i går kveld MED norsk tekst og derfor ligger den "gamle" oppe på web-TV UTEN tekst. I kveld, vises episode 2 (som selvsagt ikke er på web-TV enda) på TV3 MED tekst og når den da forhåpentligvis blir lastet opp senere i kveld på web-tv, vil det kanskje være akkurat den versjonen som blir vist på TV3 i kveld og dermed være MED tekst. Skjønner DERE hva jeg mener? () Bra tenkt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Gleager er en morsom skrue. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Paradise.dk manglar ein humørspredar som t.d. Petter. Merkar at eg er litt lei allereie. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Episode 2 på web er heller ikke tekstet. Synd, da er det ingen vits å se på Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noen som har mailet de å spørt om de får de teksta snart på WEB-TV? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Den helvetes reklamen. Hver gang den kommer har jeg glemt den, også smeller det "IM IN LOOOOOVE WITH A FAIRYTAAAALE!" Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Fjorårets sesong var ikkje teksta på web-tv, so trur neppe dei kjem til å tekste i år heller. Det er nok helst fordi dei vil at folk skal sjå serien på TV i staden. Dess fleire som ser den på TV, dess meir reklameinntekter får dei. Endret 20. mai 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Syntes ikke danske paradise hotel var noe spess jeg.. kjedelig. Liker heller ikke dansker så mye, irriterer vettet av meg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Er det noen som har mailet de å spørt om de får de teksta snart på WEB-TV? Jeg har gjort det. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er jo my morsommere. Dere sutrer bare fordi dere ikke klarer å forstå det de sier. Kjekke gutter, hooking. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 håpa på mykje sex på ph danmark Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det mangler humor og "bra" drama for min del. Orker ikke sitte å følge med på dansk ph i håp om sexscener, gjør heller noe annet. Rydder i huset kanskje. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det mangler humor og "bra" drama for min del.Orker ikke sitte å følge med på dansk ph i håp om sexscener, gjør heller noe annet. Rydder i huset kanskje. ja, sant det ! inmarig kjedelig den danske versjonen Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei Vi har dessverre ikke mulighet til å tekste på web-tv. Teksten som kommer på tv blir lagt direkte på skjer når programmet går, derfor er det ikke en integrert del av programmet. Mvh TV3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå