Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rart at en gutt sier det med ord?

Gjest Gutt14

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt14

Er det slik at jenter oppfatter det som "dårlig" når en gutt sier han liker henne ved å si det, i tillegg til å vise det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, for min egen del har det gått til helvete de gangene jeg har gjort det, så med mindre du, trådstarter gjør noe ekstremt klissete så har du et følelseshelvete uten like å forholde deg til etterpå.

Et annet tips: Jenter i 10. Klasse er mye bedre å være i et forhold med. Vent heller.

Lenke til kommentar
Som en viss, nå noe irritert bruker har skrevet over deg?

Jenter i 10. Klasse er mye bedre å være i et forhold med. Vent heller.

Trodde du mente og vente med et forhold til tiende. Jeg mente og bare bli ilag med noen i tiende :thumbup:

Ingen grunn til og bli irritert.

Lenke til kommentar

Det å ordlegge følelsene sine kan være det dummeste du gjør. Jeg ville ihvertfall aldri gjort det.

Men om man absolutt skal gjøre det, bør man være 100% sikker på at jenta hadde følelser for deg også.

Du spør om jenter oppfatter det som "dårlig" når en gutt sier det. Det tror jeg ikke dem gjør, dem blir nok smigret, men alt for mange gutter tror at jenta skal smelte av å høre det og at dem får følelser på samme måte om det blir sagt til dem. Det stemmer ikke! Om en jente ikke har følelser for deg allerede vil det utsagnet bare ødelegge mer for deg, og du vil mest sannsynlig aldri få henne.

Når en jente hører det vil underbevisstheten hennes gå helt i surr. Den sier henne at hun ikke har følelser tilbake, og at faren for å såre vedkommende er der. Dermed vil hun aldri klare å slå seg løs med deg igjen i frykt for at du skal tro dere har noe på gang. Og uten at dere får slått dere løs og hatt det gøy sammen er det veldig vanskelig å trigge følelsene hos henne.

Jeg får nesten gjenta noe jeg har skrevet en god del ganger på dette forumet. Regel én når du har følelser og du faktisk vil ha jenta

Don't say it, Show it!

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...