Mobilla Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er sikkert et superteit spørsmål, men jeg sitter her med en ganske ny laptop med VISTA og en litt eldre stasjonær med XP. Kjøpte telefon (HTC S740) for et par dager siden, so mdet selvsagt følger programvare med. Det står ikke noe på CD-ene om systemkrav, men jeg er litt usikker likevel. Har IKKE lyst til å ende med å måtte resette en pc. Det mest naturlige ville være å installere på begge PC-er egentlig - om ikke annet laptopen siden den også gjerne er med på tur. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvilken programvare er det du snakker om? Hvis du kun skal synkronisere telefonen med Outlook trenger du Activesync på XP maskinen og Windows Mobile Device Center på Vistamaskinen. Dersom du kun skal bruke den som en flyttbar disk trenger du ikke noe programvare. Lenke til kommentar
Mobilla Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ok. Jeg vet ikke hva som er på de CD-ene helt. Har ikke lagt inn det som er på CD-platene ennå. Får vel kanskje lasta ned disse programmene også. Kunne helt avgjort vært en fordel å synkronisere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå