Hvem Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei, jeg har bestilt min nye pc(i deler) hos amentio. Jeg bestilte på tirsdag i forrige uke, på fredag i forrige uke klarte de å sende nettverkskortet mitt. På tirsdag denne uken sendte de alt untatt hovedkort, RAM, skjerm og kabler. Dette er enda ikke sendt(ifølge nettsiden deres). Jeg ble "lovt" at jeg skulle få alt på mandag, senest onsdag(igår), idag kom det som ble sendt på tirsdag. Så, sender Amentio altid i mange kolli og altid så sent? EDIT: Jeg glemte å si at jeg fikk nettverkskortet på tirsdag denne uken. Og så vil jeg si at Posten har vært overaskende raske! Og at kundeservicen på amentio er bra. Endret 14. mai 2009 av eystein94 Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Amentio har ikke eget lager. Dvs at varene dine blir sendt fra ulike leverandører... Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Men det er jo vanvittig tregt når det har gått en og en halv uke uten at noen deler er sendt! Jeg synes det er rett og slett for dårlig... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ja, men husk at det blir billigere. Jeg fikk alt på PC'en i dag untatt skjermkort som jeg bestilte hos ps.no. Da hadde jeg flaks siden alt kom i en kolli Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Problemet med at butikken ikkje har egent lager er jo at dei berre speiler leverandørene sine lager, dermed kan 50 på lager vere 0 på lager når du bestilling har komme inn. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 bestilte pc[i deler] søndag, fikk skjermen på mandag og resten venter jeg på. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har også handlet litt derfra, noen ganger sendes delene fra lager i sverige/danmark så det kan ta litt tid ja. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Det er ikke frakttiden som er problemet, problemet er at de ikke har sendt det enda! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 De eneste som kan hjelpe deg er Amentio og det gjør de som regel hvis man ringer. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Min erfaring med Amentio og leveringstid, om det i det hele tatt blir levert, er dårlig. Sist gang jeg bestilte noe, for nå blir det slutt, så bestilte jeg et produkt som det var 1 stk igjen på lager av. Pengene ble trukket umiddelbart (ikke bare reservert, jeg sjekket), men så skjedde absolutt INGENTING på 2 uker. Jeg tok til slutt kontakt for å høre om når varen ville bli sendt, men så sier de plutselig at de ikke hadde varen allikevel og de kom ikke til å selge den mer. Javel. Men det synes jeg de kunne gitt meg beskjed om tidligere, ikke la det gå 2 uker og gjøre slik at JEG måtte ta kontakt for å ordne opp i det. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det ingen på forumet som har positiv erfaring med Amiento? Kjøpte meg nettopp en 24" pc skjerm, står de har 5 på lager. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Som det har blitt sagt ein del gonger før 5 på lager betyr 5 eller mindre på ein eller fleire grossister rundt om i landet. Kva oppdateringsfrekvens Amentio har mellom websystemet og grossistene veit eg ikkje men sanntidssystem er det ikkje. Dermed kan eit så lite varelager vere utsolgt før di bestilling går til grossisten. For bestillingsrekkefølgen er: Du bestiller -> Amentio mottar -> Amentio sender bestillinga til grossist -> grossist mottar og tilordner varer til ordre -> Grossist sender varene ut. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det ingen på forumet som har positiv erfaring med Amiento?Synd det er så få som vet om at man kan skive og lese butikkerfaringer i prisguiden: Amentio Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, det er synd det! Tette folk ass... Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Er det ingen på forumet som har positiv erfaring med Amiento? Kjøpte meg nettopp en 24" pc skjerm, står de har 5 på lager. Jeg har handlet ca 20 ganger på amentio og aldri hatt problem med verken levering eller service. Alltid fått samlet kolli med forutsetning at jeg bestiller lagervare selvfølgelig. mvh Endret 9. juni 2009 av biudhveh Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har gode erfaringer med Amentio. Alltid fått 1 kolli. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Bestillte på tirsdag ca kl 1730 og har skjermen kl 0900 på fredag. Det er nice. Kjempe positivt! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har selv bestilt diverse ting fra amentio før.. og ja det er sant, de kan være trege på leveringstid, men jeg er en utrolig utolmodig gutt.. så jeg ringer alltid på dag nr.3 (dette er sett at jeg f.eks bestiller på mandag) for å sjekke om pakken har blitt sendt. Vet dette kanskje er litt masete, men hey.. de driver butikk, og jeg forventer relativt kjapp tjeneste. mine sendinger har alltids vært slik: dag 1, jeg bestiller dag 2, amentio klarer faktisk å få pakken til oslo terminalen ! =D dag 3, pakken kommer til mitt postkontor halv 6 (ja.. hver gang ) overall.. grei service de har, de har som sagt lavere priser, og kanskje litt økt leveringstid? det er som dealextreme! gratis frakt og ekstremt lave priser, MEN kan være utrolig lang leveringstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå