Leify94 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei, hvilket virus er Trojan.Brisv.A!inf. Er dette viruset farlig? Jeg har et bilde her, som viser at jeg har MASSE av det. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Anbefaler å prøve å slette Filene det gjelder.. Ser ut som det er "musikk" som er lastet ned.. Men hvis du har vista kan det være "umulig" å slette det manuelt.. Men da kan du bruke Ccleaner.. Lenke til kommentar
Leify94 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Anbefaler å prøve å slette Filene det gjelder.. Ser ut som det er "musikk" som er lastet ned.. Men hvis du har vista kan det være "umulig" å slette det manuelt.. Men da kan du bruke Ccleaner.. Ok, men hva er Ccleaner? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ccleaner renser opp i filer og register problemer men er IKKE et antivirus/antimalware program. Uansett en grei start! Lenke til kommentar
Leify94 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ccleaner renser opp i filer og register problemer men er IKKE et antivirus/antimalware program. Uansett en grei start! Det koster jo Penger i følge nettsiden.... Men er det viruset jeg har Farlig? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er helt gratis! http://www.ccleaner.com/ Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ccleaner renser opp i filer og register problemer men er IKKE et antivirus/antimalware program. Uansett en grei start! Men det kan brukes til å slette filer, uavhengig av mange andre begrensninger.. Kan feks sette den til å slette alle filer i en mappe.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Mener at COMODO skal ha en nokså kraftig file shredder, skal finne link... EDiT: COMODO System Cleaner var det visst, hehe. Bruker det selv og er ganske fornøyd. Register cleaneren tar faktisk noen ting som CCleaner ikke får med seg Naviger deg fram til file shredderen og velg hvilke filer som skal shreddes. *LiNK* Alternativt, så har man jo også KillBox Endret 14. mai 2009 av Momradn Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 -Avinstaller programmet du brukte til å laste ned filene. -Last ned/Installer følgende program. http://www.malwarebytes.org/mbam.php http://www.mediafire.com/?emkyndm2yjz Midlertidig deaktiver Norton - Start WinOptimizer ¤ Klikk på Privacy & Security, dernest på File Wiper ¤ Klikk på Wipe folders og bla deg til mappen hvor de infiserte filene ligger og kjør file Wiper. ¤ Klikk på Clean up system, dernest på One-Click-Optimizer ¤ Kjør One-Click-Optimizer og slett skrotfiler funnet. ¤ Start File Wiper igjen, og slett innholdet i papirkurven (Wipe recycle bin) ¤ Avslutt WinOptimizer - Start Malware Bytes ¤ Klikk på fanen oppdater, og kontroller at programmet er oppdatert. ¤ Klikk fanen skanner og velg Utfør en full systemskann og klikk på Skann knappen ¤ Sett en hake ved C:/ (PS: Har du flere disker, kan du fjerne haken fra disse) ¤ Klikk Start Skann, og vent til programmet er ferdig. ¤ Følg instruksene på skjermen får å eventuelt fjerne infiserte filer. -Aktiver Norton igjen ¤ Se etter oppdateringen til Norton ¤ Søk gjennom maskinen (C:/ disken) med Norton ¤ Følg instruksene på skjermen får å eventuelt fjerne infiserte filer. - Restart maskinen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har man ikke annet en fjas og bidra med i tråden, lar man vær og opprette innlegg. '1' innlegg er fjernet. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Følg Veiledningen loggene poster du her i tråden din. Lenke til kommentar
Solidus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 og ALLTID da mener jeg ALLTID koble fra internett når du skal fjerne virus, ellers kan du risikere at de laster seg selv ned igjen når du prøver å fjerne de. Ja, jeg snakker av erfaring Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Solidus dette er ikke nødvendig,får vi combofix loggen ser vi om det er malware som prøver og kontakter nettet. Da fjerner vi det. Lenke til kommentar
Leify94 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Solidus dette er ikke nødvendig,får vi combofix loggen ser vi om det er malware som prøver og kontakter nettet.Da fjerner vi det. Vet du om dette viruset mitt er farlig da? Kan det være en risiko for pcn Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vet du om dette viruset mitt er farlig da? Poster du logger,så får du svar på det. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vet du om dette viruset mitt er farlig da? Kan det være en risiko for pcn Ser ikke slik ut, nei. Lenke til kommentar
Leify94 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Vet du om dette viruset mitt er farlig da? Kan det være en risiko for pcn Ser ikke slik ut, nei. Når jeg sletter viruset kommer det bare om en rute, som vist på bilde.----------------------->-------------->----------->------------> Hva betyr det? Kan du oversetta alle tre settningene? Jeg SUGER i engelsk! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 " Symantec endepunktet Protection kan ikke utføre denne handlingen på 1 av filene du har valgt. Mulige årsaker: - Filene har blitt flyttet eller slettet - Du prøver å rydde filer i en e-postmelding - Du prøver å rense en komprimert fil i en container" Weeh, Google Translate! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Leif94 kan du følge link til veiledning i post #12. Da får du hjelp til og fjerne alt malware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå