silensio Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei, jeg har ett problem. min strømkabel gikk i stykker her om dagen og jeg tenkte jeg skulle høre med kundeservice hos acer ang en ny en. Men de måtte ha serienr.(sier seg selv egentlig). Det som er problemet er at serienr sto på en lapp under pc`en som bokstavene har blitt slitt av. Skulle kanskje ha skrevet det ned en plass,men det ble ikke gjort. Så spørsmålet mitt er om det finnes en annen plass uten på eller inni pc`en der serienummeret står. Håper noen vet noe om dette. På forhånd takk. silensio Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis du fremdeles har strøm, kan du laste ned SIW og kjøre det på den. Der er det god mulighet for å finne serienummer under "system summary" Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det står vanligvis på esken, ved siden av strekkoden Lenke til kommentar
silensio Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Har dessverre ikke esken eller strøm på. Får vell bare prøve å komme meg rundt det med serienummeret til kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå