Frodnonag Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei. Jeg skal kjøpe meg en bærbar PC som skal brukes til arbeid med noteprogrammer, film og lett spilling (WoW og kanskje litt annet). Det må være minst 1920x1080-oppløsning (full HD) Skjermen er noe av det viktigste. Den må være lyssterk og god, helst 17" eller større. BD-rom Vekt mindre viktig Bør helst koste under 11.000 kr. Designet er av mindre betydning, men vil foretrekke at den er matt og ikke blank, og så lite stæsj som mulig. På forhånd takk for alle tips! Mvh. Frod Lenke til kommentar
Frodnonag Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Etter litt leting kom jeg frem til en jeg likte: Fujitsu AMILO Xi 3650 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=106887 Den har alt det jeg ønsket, og likte jeg designet: det ser det ut til at den er matt og ikke blank, hvilket er et stort pluss. Er det noen som har erfaringer med denne, eller som vil fraråde å kjøpe den? Igjen på forhånd takk for svar. Mvh. Frod Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Du kan speile deg i den skjermen der. Prøv Xi3650 eller xa 3530 dersom du vil ha Fujitsu Siemens, de har god kundestøtte. Endret 17. mai 2009 av Cleaf Lenke til kommentar
Frodnonag Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Du kan speile deg i den skjermen der. Prøv Xi3650 eller xa 3530 dersom du vil ha Fujitsu Siemens, de har god kundestøtte. Mener du at skjermen på Xi3650 er blank og reflekterer mye lys? Er det verre enn på andre maskiner? Xa 3530 er forøvrig ikke aktuell, da den ikke har full HD-oppløsning på skjermen. Jeg skjønte ikke helt om du gikk god for Xi3650 eller ikke. Hvis du ikke vil anbefale den, har du da noen andre forslag? Det behøver ikke være Fujitsu Siemens; det var bare en maskin jeg fant og som så OK ut. Frod Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Xa3530 er helt blank, men ja, jeg vil si at du burde prøve de, xi3650 tror jeg også er blank, jeg har ikke noen særlig andre forslag da jeg selv lette i over en måned etter en god bærbar som dekket mine behov og jeg kom fram til xa3530. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå