Kaptein Snus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har fått fullt stipend for skoleåret 08/09 som er på 18000 kroner i året, på diverse grunnlag. Mener å huske at det er noen krav som må følges ellers så blir dette stipendet omgjort til lån. Her er en liste over ting jeg har hørt fra andre Stipendet blir omgjort til lån hvis; Hvis man har mere enn 20 fraværsdager iløpet av et helt år Hvis man stryker i et fag Det jeg lurer på er om noen vet hva er disse kravene er? Lenke til kommentar
susann Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dersom du har obligatoriske fag på skolen, hvor de registrer fraværet ditt, må du ha så så mange timer for å stå i faget. Hvis du har for få timer, eller stryker i et fag av andre grunner blir noe av stipendet omgjort til lån. Usikker på hvor mye. Men når du tar eksamen opp igjenn blir det beløpet som er omgjort til lån, stipend igjenn. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Okei, godt å høre! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå