mobilglad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) hei jeg var innom finn.no idag og så nokia n97 til utrolig pris på 3999. På koplett koster det over 7000. Selgeren som kaller seg for mobilbutikk har ingen adresse eller telefonnummer. Jeg sendte en mail og spurte om de hadde noe fysisk butikk i Norge slik at jeg kan komme innom og kjøpe den der og da, samt få med meg mobilen. Jeg fikk mail tilbake og ders tod følgende: Vi selger kun over nettet for å holde lavest mulig pris. Det kan være at prisen er uten moms, men med moms og "frakt" vil det ikke være dyrere enn ca 5000. Nå lurer jeg på om det er noen svindlere eller selger de virkelig til så lav pris. Jeg er heller ikke sikker på om nokia n97 er tilgjenglig i resten av Europa, i Norge er det ihvertfall ikke lansert enda (hvis jeg ikke tar skammelig feil). Er det noen her som har kjøpt fra www.mobilbutikk.com? EIDT: legger link til anonnsen hvis det er greit. Endret 14. mai 2009 av Afghan0 Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 heijeg var innom finn.no idag og så nokia n97 til utrolig pris på 3999. På koplett koster det over 7000. Selgeren som kaller seg for mobilbutikk har ingen adresse eller telefonnummer. Jeg sendte en mail og spurte om de hadde noe fysisk butikk i Norge slik at jeg kan komme innom og kjøpe den der og da, samt få med meg mobilen. Jeg fikk mail tilbake og ders tod følgende: Vi selger kun over nettet for å holde lavest mulig pris. Det kan være at prisen er uten moms, men med moms og "frakt" vil det ikke være dyrere enn ca 5000. Nå lurer jeg på om det er noen svindlere eller selger de virkelig til så lav pris. Jeg er heller ikke sikker på om nokia n97 er tilgjenglig i resten av Europa, i Norge er det ihvertfall ikke lansert enda (hvis jeg ikke tar skammelig feil). Er det noen her som har kjøpt fra www.mobilbutikk.com? EIDT: legger link til anonnsen hvis det er greit. var innom siden å snusa litt, og må si jeg ble overraska over at prisene var så sykt lave?? aldri hørt om denna butikken heller, så jeg for min del hadde vært litt forsiktig. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Var innom der jeg og, var mystisk lave priser. De har en live support chat iløpet av dagen, så man kan sikkert skaffe litt info der. Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 jeg vet, prisene er sykt lave. jeg skal ikke handle der, men var veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kom igjen a ... dette er jo helt åpenbart svindel ... Mange av prisen er helt på tryne ... Det står ingenting om betaling ... De har telefoner som ikke er tilgjengelige ... Denne listen kunne blit veldig lang, men jeg ser ikke poenget. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det jeg synes var morsomt var at den gjør om fra NOK til USD som om den skulle gjort om fra USD til NOK. Altså blir N97 kostende $26,153.46 (som er over 170 000 kr) Lenke til kommentar
m0rg Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Et firma som kaller seg mobilbutikk.com AS som ikke er registrert i Brønnøysundregisteret er nok ikke veldig smart å drive business med. Lenke til kommentar
Bervs Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 LIGG UNNA DETTE SELSKAPET! DET FORELIGGER MASSE BEDRAGERISAKER PÅ SELSKAPET. LIGG OGSÅ UNNA FINN.NO NÅR DET GJELDER IPHONE. ANVEND BARE SIKRE HJEMMESIDER SOM DU KJENNER TIL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå