broytas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei! sikker på at det er mange som har gjort seg gode notater i forbindelse med eksamen i engelsk i morgen. Noen som har lyst til å dele notater, ideer og gjerne litt "snik info" som bare du vet med andre så kan de skrive i dette inlegget. Hadde vært fint om det kom noe ut over kvelden, her kan vi dele erfaringer! Lykke til på eksamen imorgen! Endret 14. mai 2009 av broytas Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei! Jeg kom ikke opp i engelsk, men jeg har hørt at det ene alternativet er "we simply don`t know" Hvis du får som oppgave å skrive om noe som vi rett og slett ikke vet, så kan du skrive om meningen med livet! Du kan for.eks skrive at i noen hellige bøker så står det en forklaring på det, men at det ikke er bevist riktig. Du kan også skrive om global oppvarming. Du kan skrive om at vi ikke vet hva som kommer til å skje med jorda osv... Jeg er ikke sikker på om det jeg skrev er noe nyttig for deg, men jeg ville bare gi deg noen ideer om hva du kan skrive om. Lykke til med eksamen imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå