Sovesofa Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Heisann.. Sitter å skal bestille flybillett her nå, pleier somregel å reise med norwegian, men for dagen ejg skal reise nå så har SAS best reisetid, men har aldri reist med SAS før, og når ejg skal bestille står det ikke no om bagasjetillegg, og det står noe om at jeg skal bruke betalingskortet mitt for ombordstigning, åssen funker dette her? er bagasjen inkl? og kan jeg bruke betalingskortet mitt som leg, når det ikke er bildet på det? Lenke til kommentar
jossy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Heisann.. Sitter å skal bestille flybillett her nå, pleier somregel å reise med norwegian, men for dagen ejg skal reise nå så har SAS best reisetid, men har aldri reist med SAS før, og når ejg skal bestille står det ikke no om bagasjetillegg, og det står noe om at jeg skal bruke betalingskortet mitt for ombordstigning, åssen funker dette her? er bagasjen inkl? og kan jeg bruke betalingskortet mitt som leg, når det ikke er bildet på det? 20kg bagasje gratis bagasje. du får en kvittering med et referansenummer, du trenger ingen leg.. bruk referansenummeret i en automat på flyplassen.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 takker, Elektronisk billet som brukes ved sikkerhetskontroll og ombordstigning Jeg ønsker å bruke følgende kort for denne reisen: Samme som betalingskortet Annet kort Ikke bruk kort - kun bestillingsreferanse krysser jeg av for ikke bruk kort da? siden jeg ikke har bildet mener jeg.. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Regner med at du må bruke fingeren på leseren, slik at de får bekreftelse på at det er den samme som reiser som har sjekket inn bagasjen. Som en kaptein sa under en avlessing av bagasjen til en et par stykker som ikke hadde dukket opp. "Jeg vil ikke reise med bagasjen til en som ikke vil være med den selv og det regner jeg med at ikke dere vil heller" Sam Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 hæ? fingeren lese av? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Biomitri snodig at dette ikke står unde innsjekking Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 hmm, har jeg aldri hørt om eller opplevd før gitt, jaja, må mann så må mann, men er innsjekking av bagasje samme som på norwegian? altså, bagasjelappen på automat for å så gå til skranken? eller kan man gå direkte til skranken? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Når jeg flyr med SAS, sjekker jeg alltid inn via SMS og bruker bare Eurobonus-kortet til verifisering (eller det kredittkortet jeg kjøpte billetten med). Flyr sjelden med mer enn håndbagasjen uansett. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du kan godt bruke betalingskortet du betaler reisen med innsjekkingsautomaten uansett om det har bilde/ID-kort på baksida eller ikke. Når du så skal levere inn bagasjen på bag-drop og når du skal gå ombord må du vise at du er samme person, enten ved å legge samme finger på fingeravtrykkleser (frivillig, men fingeravtrykket slettes når turen er over), eller ved å vise samme ID-kort, som kan være pass, samme kort du betalte reisen med hvis det har ID/bilde på baksida, et annet betalingskort med bilde/ID, førerkort, studentkort, adgangskort fra jobben etc. Det meste kan brukes, så lenge det viser at det er samme person som har levert inn bagasjen som går ombord i flyet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg ville tatt med meg et ID-kort med bilde, i tilfelle biometrien slo seg vrang. Innenlands holder det med et ID-kort fra fugleklubben, så lenge det har bilde, navn og fødselsdato på. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 oki, tar med legg, har adgangskort som jeg må ha på kropp hele tiden uansett;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå