Paranoid Nisse Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg skal til å kjøpe en selvbygger desktop. Jeg laget et lite skjema til meg selv (se vedlegg) men jeg er ikke sikker på om det holder med 650W... Har noen en menig om det? (Altså alle komponentene står i vedlegget xD) Takker for respons THE_NEW_DESKTOP.doc Endret 14. mai 2009 av Deutsche Virus Inc. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Med Corsairen så holder det ja. Du kan dog om resten av maskinvare komponentene er stille nok velge en større PSU for å få den mer stillegående. Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Med Corsairen så holder det ja.Du kan dog om resten av maskinvare komponentene er stille nok velge en større PSU for å få den mer stillegående. Hva med denne https://prisguiden.no/product.php?p...7&cat_id=36 ? Passer den? PS: Ny handlevogn Endret 30. mai 2009 av Deutsche Virus Inc. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 En god del tips her, du kan satse på AMD rig og spare litt faktisk om du skal redigere film uten spilling for å kjøre med ett svært bra integrert grafikkort. I tilegg kan du droppe DDR3 for begge plattformene, kun verdt å handle for i7 om du skal ha det. PSU messig hadde jeg heller tatt Corsairen framfor OCZ strømforsyningen da. Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 En god del tips her... Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå