MogensAlfonse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hva?!? Har dere ingen sjel? Mener dere faktisk at han skal droppe å spille igjennom et stort stykke spillhistorie bare fordi han kan lese seg til det? Hva skjedde med opplevelsen? Gleden av å triumfere? Frysningene på ryggen da sannheten kommer for en dag? Nei, det må oppleves! Spill igjennom eneren gutten min! Spill igjennom eneren. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nja, jeg synes bare det ble kjedelig : p Så orket aldri fullføre. Vet jo hva som skjedde videre uansett ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 selve opplevelsen får du 100% hvis du går igjennom hele enern først, men hvis du har gått igjennom rundt 30% av enern kan du gå rett til toern hvis du vet hva som har skjedd videre i 1'ern, ved for eksempel lese/se på youtube. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nja, jeg synes bare det ble kjedelig : p Så orket aldri fullføre. Vet jo hva som skjedde videre uansett ^^ Hvis du synes eneren var kjedelig, så blir nok toeren like kjedelig... Sense, you make none... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ikke kjedelig. Men etterhvert, var vell fordi at jeg aldri spillte i strekk, bare engang avogtil : p Men jeg elsker bioshock nå ! Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Etter kommentaren oppi her bestemte jeg meg for å låse inn bioshock 2 og gi nøkkelen til bruttern. Snart ferdig med eneren nå og jeg elsker det.. Kvepper som fy fra tid til annen, gleder meg til toeren Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Veldig veldig smart gjort, Zycho. Lese seg til historien, faktisk. Er ikke hele opplevelsen med spille ødelagt da? Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Eneste jeg har lest meg til en ending på var Farcry.. Var så nervevrak etterhvert at jeg ikke "turte" og spille ferdig, tror folk rundt meg kvapp mer enn meg x>, men endingen var jo så som så, så jeg følte det var greit.. Har hatt noen nervøse situasjoner på bioshock og, men det er mer morro Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen drept Father Walkes enda eller han var sykt vansklig og scary og komme til Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg drepte ingen jeg. Reddet alle som kunne reddes. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Han kunne ikke reddes han var tredje bossen tror jeg, han var en av de som lagde rapture men brukte for mye dope^^ SÅ ble han en sånn edderkopp lignende menneske. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hehe, jeg trodde jeg kanskje måtte kjempe mot ham Men det måtte jeg ikke ^^ Endret 4. mars 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hmm hva gjorde jeg feil reddet alle de andre untaget ham Etter det så raste noe såne konstruksjoner ned og hun damen ble pissed off på meg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå