Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Som emnetittelen sier så er dette diskusjons tråden til det kommende Bioshock 2 - Sea of Dreams. Litt om Bioshock 2: Sea of Dreams – Handlingen foregår 10 år etter det første Bioshock-spillet. – Det er mulighet for flerspiller. – Big Sister er en eldre utgave av en Little Sister, og hun jakter på deg. – Deler av handlingen er lagt til Rapture. – Big Sister vil dukke opp sporadisk, etter hvert som du dreper andre Big Daddies. Hennes ankomst vil bli signalisert ved at en annen Little Sister begynner å synge en sang. – Big Sister beskrives som raskere og hardere. Hun vil også bruke telepati til å kaste gjenstander mot deg, og som skjold for å beskytte seg. 9 minutter lang videosnutt fra Bioshock 2 kan sees her: LINK Mystisk side med informasjon til Bioshock 2: LINK _ Teaser: Se filmen hos Youtube Litt gameplay fra spillet: Se filmen hos Youtube Diskuter i vei! Til Moderator, jeg har brukt søkefunksjonen men fant ingen lignende tråd. Endret 14. mai 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Må bare si at jeg gleder meg sykt til dette spillet. Et av årets høydare Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) – Handlingen foregår 10 år etter det første Bioshock-spillet. Var det ikke 10 før? Eller har jeg missforstått så jævlig nu? Anyways, gleder meg ^^ Edit; tok feil. Var ti år etter. Endret 19. mai 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skal kjøpe spillet idag stor gleder meg Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Laster ned fra Steam nå, 1.5-1.8 MB/s <3 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 – Handlingen foregår 10 år etter det første Bioshock-spillet. Var det ikke 10 før? Eller har jeg missforstått så jævlig nu? Anyways, gleder meg ^^ Edit; tok feil. Var ti år etter. Skjønner det kan bli forvirrende å starte 10 år etter det første når du spiller en Big Daddy prototype. Har spilt dette en stund, og selv om jeg ble skuffet over det første var dette svært bra. Kanskje ikke årets spill for meg, men så er det jo februar. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eg likte spillet kjempe godt, kanskje ikkje like bra som Bioshock. Men Verdt pengene mine. Og LP-Plata er fin Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er så oppslukt av storyen at jeg ikke klarer og legge det fra meg Stuidedag imorgen (bioshock-dag) ^^ Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva syns dere andre om online delen? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Online-biten er uinteressant for meg. Jeg foretrekker helt klart single-player, og noe av det viktigste i Bioshock er jo historien? Uten den hadde det bare blitt et generisk FPS uten noen særlig nytenkinger. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Drill-charge er bare så elsk! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har redda min første lillesøster, drep min første tjukke-pappa og min første storesøster. Er på vei til å ta tjukke-pappa nummer to : ) digger spillet ^^ klarte såvidt legge det ifra meg Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette har kanskje ikke så veldig mye med saken og gjøre, men jeg prøver meg her. Jeg kjøpte spillet her om dagen nede på gamestop, og det ligger pent i skuffen i plastikk og alt, men så tenkte jeg at det må jo finnes en ener. Jeg hadde aldri bra nok pc før til å kunne spille bioshock så jeg la meg ikke så veldig opp i det sirkuset, har i ettertid skjønt at dette er tydeligvis noe jeg MÅ få med meg... Så jeg lurer på om det er en kjempenødvendighet for meg å spille meg igjennom bioshock før jeg begynner på bioshock 2? har karret meg gjennom ca 30% av eneren, men jeg sitter hele tiden og sikler på toeren som bare ligger i skuffen der.. Vil jeg ikke forstå mye av toeren hvis jeg ikke spiller gjennom eneren eller er de to vidt forskjellige spill mtp storyline. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jo, historiene er ganske så uanhengie, så det går nok fint. Er sikkert noen ting du kommer til å stusse på da men. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Drill-charge er bare så elsk! det er utrolig rått hehe Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette har kanskje ikke så veldig mye med saken og gjøre, men jeg prøver meg her. Jeg kjøpte spillet her om dagen nede på gamestop, og det ligger pent i skuffen i plastikk og alt, men så tenkte jeg at det må jo finnes en ener. Jeg hadde aldri bra nok pc før til å kunne spille bioshock så jeg la meg ikke så veldig opp i det sirkuset, har i ettertid skjønt at dette er tydeligvis noe jeg MÅ få med meg... Så jeg lurer på om det er en kjempenødvendighet for meg å spille meg igjennom bioshock før jeg begynner på bioshock 2? har karret meg gjennom ca 30% av eneren, men jeg sitter hele tiden og sikler på toeren som bare ligger i skuffen der.. Vil jeg ikke forstå mye av toeren hvis jeg ikke spiller gjennom eneren eller er de to vidt forskjellige spill mtp storyline. Du kan lese historien til eneren her: http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du kan lese historien til eneren her: http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock cheers lad Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 For guds skyld, spill eneren! Det er et fantastisk spill som fortjener å bli spilt igjennom, uavhengig om du har toeren liggende å vente. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 1'ern er et lite must i min meniing, men siden 2'ern har en annen historie kan du kjøre rett på den^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Angående eneren spillte jeg meg gjennom første halvparten, leste meg til resten, så videoer på youtube. Også så jeg på en kamerat som har det. Så jeg skjønner alt egentlig. Så bare begynn rett på toeren ; ) Men anbefaler vell å lese om eneren først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå