Fotofashion Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 20min redigering, jupp prøve å være effektiv. før: etter: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Du brude nesten tatt den siste føflekken også, tar for mye av oppmerksonheten den alene Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 hmmm debaterte med meg selv angående den føflekken er dog ikke sikker på om at jeg vil ha huden helt clean, men ditt påeng streifet meg opp til flere ganger. Skal tenke på det i 10min Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg synes annsiktet ble alt for plastikk. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg synes du kunne ha brukt Liquify tool 20min. på å fjerne nesten alle "skavanker", ikke værst. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Dette ble for plastikk for min del. Uansett godt jobba på 20 min Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Bra jobba! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 bedre? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Nesten grei retusj, men ser ut som huden og øynene er litt over oppskarpa? Og hånda er litt for soft, men ansiktet er ikke for soft. Bare litt for mye oppskarping der. Muligens bare at oppskarpingen ikke er gjort bra nok ifht størrelsen på jpegen, men ser bedre ut i full size. Men synes ikke det er veldig super lyssetting på henne, hun har i utgangspunktet en stor panne som bare blir forsterka av en slik lyssetting. Den blir en veeeldig stor lys flate. Lite positivt fra min side, men tipper det veies opp av posterne over meg sånn ca =) Likte det andre hun her MYE bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå