slavinat0r Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Satt og så en film igår via media center, når den plutselig faller ut og det kommer opp "no signal" melding på tv'en. Prøver å restarte, i det den starter så lager den en rar lyd samtidig som det ikke kommer noen ringer i det hele tatt. Prøver å connecte med kontrolleren men den bare blinker mens xboxen ikke reagerer. Kommer ikke noe bilde eller lyd fortsatt. Dett var dett for xboxen min, eller er det noen glupe hoder som har noen triks ? Lenke til kommentar
marama Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 har vel svart på noe lignende i en annen tråd.. ville prøvd på en annen tv før du kasserer boxn.. på min nye tv starter ikke xboxn før jeg har slått på tvn+ riktig inngang er innstilt.. så kan være noe med tvm feks en inngang.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sjekk at alle kablene står skikkelig i for sikkerhets skyld, men det høres ut som den må på rep ja, evt selge den som den er, og kjøpe deg en ny med hdmi osv, hvis du ikke har det fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå