Dajak Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei, jeg har en Hp Compaq nx7010 liggende. Nå som Windows 7 RC kom ut bestemte jeg meg for å prøve dette, først installerte jeg det på en virtuell pc, Senere bestemte jeg meg for å prøve ut åssen Windows 7 virket på en vanlig berbar PC. Problemet er at tastaturet er ødelagt på min nx7010 og jeg trenger et nytt. Har lett litt etter det rundt på nettet, uten suksess, da jeg bare finner tastatur med US layout. Vet noen hvor man kan finne et tastatur til denne PCen med Norsk layout? Hilsen Dajak Endret 14. mai 2009 av Dajak Lenke til kommentar
Heia Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei, jeg har en Hp Compaq nx7010 liggende. Nå som Windows 7 kom ut bestemte jeg meg for å prøve dette, først installerte jeg det på en virtuell pc, Senere bestemte jeg meg for å prøve ut åssen Windows 7 virket på en vanlig berbar PC. Problemet er at tastaturet er ødelagt på min nx7010 og jeg trenger et nytt. Har lett litt etter det rundt på nettet, uten suksess, da jeg bare finner tastatur med US layout. Vet noen hvor man kan finne et tastatur til denne PCen med Norsk layout? Hilsen Dajak Her Convena Norway Hedmarksgata 13, 2. etg OSLO Phone +47-22 57 80 40 Fax +47-22 57 80 41 Mail [email protected] Lenke til kommentar
Dajak Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg fant keyboardet i NO, men det var utrolig dyrt sammenlignet med andre sider der det er i US. På Convena kostet keyboardet 1000 Kr med frakt, mens et med US layout kostet ca 180 kr på Ebay. Er det vanlig? Isåfall, er det mulig å finne noe billigere? Mvh Dajak. Endret 14. mai 2009 av Dajak Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) us layout får du alltid billig på ebay siden det ikke er orginaldeler laget stortsett i kina. så på eet og de tok 898 + moms for det så blir nok rundt tusenlappen minimum Endret 14. mai 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Dajak Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ok, den er grei Tuser takk for svar. Med vennlig hilsen Dajak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå