Gå til innhold

Antrekk til 16 mai festing!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke planer om å drikke (ennå) nei. :!:

 

Men hva er vitsen? Bare en tradisjon?

 

 

Har litt med at det er tradisjon for russ å drikke og feste på 16 mai, og vi er en rimelig liten by så da er nesten alle ute ;) Er sånn fest dag nesten. ALLE er ute i gatene. Ofte er tivoli der samtidig og skjer mye rart. Så det er gøy :)

Så ja, du kan vell kalle det en slags tradisjon

Lenke til kommentar
Bare for jeg slenger på et slips trenger det ikke å være "penantrekk"

 

Ehhh, jo? Det er ikke noe som er mer formelt enn et slips.

Og jeg ser du har 'slengt' det på deg ja. Og det ser ikke bra ut. Enten bruker du det ordentlig, eller så dropper du det.

Meeh.

 

Jeg synest det så bra ut jeg <:

Men joda både posetiv og negativ feedback er velkommen.

Men jeg liker ikke sånn "det og det SKAL være sånn" Jeg synest det er kult at man blander ting og prøver forskjelli stuff jeg. Ikke sikkert det ser bra ut da, men i dette tilfellet synest jeg det var kult

Lenke til kommentar
er kult at man blander ting og prøver forskjelli stuff

Nei

Hvis du skal bruke slips, så stram det igjen. Ikke la det henge slik at det ser ut som du bare har "slengt" det på deg.

 

 

Vet ikke jeg altså. Jeg tror det hadde sett teitere ut om jeg hadde hatt det helt stramma. Ser litt mindre casual ut :p

Synest det ser litt kult ut sånn jeg :p

 

edot: sorry for doublepost

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar
syns det antrekket "skriker" fjortisfyll.

 

Jobber i Bar innimellom og hadde det kommet en med det antrekket der hadde han hvert den første jeg spurte om legitimasjon

 

og hva er problemet med det? at han måtte ha vist legitimasjon? Jeg blir alltid spurt uansett hva jeg har på meg, nettopp fordi folk tror jeg er fjorten - femten ;). Jeg synes det så greit ut jeg, Kruuger. Jeg synes ikke det blir noe spesielt formelt heller, og etter min mening så er det greit å gå med slips sånn.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
syns det antrekket "skriker" fjortisfyll.

 

Jobber i Bar innimellom og hadde det kommet en med det antrekket der hadde han hvert den første jeg spurte om legitimasjon

 

og hva er problemet med det? at han måtte ha vist legitimasjon? Jeg blir alltid spurt uansett hva jeg har på meg, nettopp fordi folk tror jeg er fjorten - femten ;). Jeg synes det så greit ut jeg, Kruuger. Jeg synes ikke det blir noe spesielt formelt heller, og etter min mening så er det greit å gå med slips sånn.

 

ikke noe problem, for all del skal han få gå i hva han vil. Men de klærne der viser veldig lett at man skal pynte seg for og være "tøff" og at man har fått klærne av mamma/pappa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...