Gå til innhold

Antrekk til 16 mai festing!


Anbefalte innlegg

Hei , min første post på ett norsk moteforum! Har tideligere bare vært på /fa/ for dere som vet hva det er og det suger.

 

Så endeli har jeg funnet ett norsk ett som virker bra.

 

 

ON TOPIC :

 

Er dette antrekket her for "Fint" på 16 mai fest? er typ vors ---> Nedi by'n.

Skal jo ikke være så formelt, men jeg synest det er ett veldi kult antrekk!

 

post-125249-1242314037_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med de over meg ang. skoene, for de funket ganske dårlig. Likte heller ikke brillene noe særlig.. Resten er greit nok! Forresten, hvis du skal på byen ville jeg tenkt meg om 2 ganger før jeg tok på meg de skoene, for i det siste er det ganske mange steder som ikke slipper deg inn med sko som ikke er pene nok.. Men det kommer selvfølgelig ann på hvor du skal!

Lenke til kommentar
Må si meg enig med de over meg ang. skoene, for de funket ganske dårlig. Likte heller ikke brillene noe særlig.. Resten er greit nok! Forresten, hvis du skal på byen ville jeg tenkt meg om 2 ganger før jeg tok på meg de skoene, for i det siste er det ganske mange steder som ikke slipper deg inn med sko som ikke er pene nok.. Men det kommer selvfølgelig ann på hvor du skal!

 

 

er ikke noen store greier. Er litt sånn som dere kansje ser på som fjortiss fyll. Er en sann dag ALLE er ute. Og det er mer sånn ned med stranda litt i gatene opplegg. Lite sted ;)

 

skal bruke ett par svarte nike sko , litt lik i form som adidas superstars, men med ett burberry lignende mønster fremme. De er helt ok.

Lenke til kommentar
Jeg vil si det er å ta i litt hardt å kalle det et penantrekk..

 

Enig.

 

Bare for jeg slenger på et slips trenger det ikke å være "penantrekk"

Bare prøve noe annet en en skjorte og vest som ALLE går med. synest det er litt gøy å prøve forskjelli stuff.

 

Men ja, jeans , skjorte og en cardigan er vell ikke penantrekk

Lenke til kommentar

Nei for meg er hvertfall skjorte og cardigan hverdagsantrekk, eller til uformelle sammenkomster. Jeg må si jeg er glad jeg ikke bor der du bor, når du sier at alle går med vest.. Her jeg bor er det heldigvis sjelden jeg ser noen går med vest og skjorte..

Lenke til kommentar
Nei for meg er hvertfall skjorte og cardigan hverdagsantrekk, eller til uformelle sammenkomster. Jeg må si jeg er glad jeg ikke bor der du bor, når du sier at alle går med vest.. Her jeg bor er det heldigvis sjelden jeg ser noen går med vest og skjorte..

 

"ALLE" var kansje å ta litt hardt i , men må si det er veldi typisk å se folk gå rundt med sånn penvest, skjorte og ett par jeans :p

 

Blir litt kjedeli spør du meg.

 

16-Mai feiring..? o_O

 

Er det ikke vanelig å gå ut og drikke på 16 mai der du bor? :o

Lenke til kommentar
Kurrant, men jeg likte heller ikke skoene. Bare ikke gå sånn 17. :p

 

Ner, får på meg en dress da ;)

 

 

Og benny, i take that as a no?

 

Edit: Jamen sånn serri, er ikke det vanelig andre steder? å feste 16 mai?

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...