Zemeckis Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Vil noen anbafefalle gode tempraturmåler viser for cpu,gpu o.s.v.? Takk for alle svar Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 De som de selger på Microplex.no Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 digidoc ruler har de på 3dfxcool Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 eller man kan mekke egne ved og bruke 7 segment og tempraturføler Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Digital Doc 5 har 8 sensorer og koster ca 600 kr Da har du 2 flate sensorer (til f.eks montering inntil CPU core/Chipset/VPU) og 6 standard sensor til f.eks ambient temp. Jeg har brukt flat sensor på CPU core og mellom VPU vifte og ribbe (rett over VPU) og en standard sensor på baksiden av VPU. Jeg har også montert en sensor på baksiden av Chipset Med tanke på at en annen slik sensor løsning med 2 sensorer ofte koster ca 200 kr er vel Digital Doc 5 en grei løsning. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er det noen som vet om de probene som sitter på feks CompuNurse og "dobbeldekkeren" til LianLi er vanntette? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ville nok ha påført de litt limpistol lim for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Takk for hjelpen folkens Trur jeg går for digital doc 5 jeg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå