Azzbicker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) hei! Har meget lyst til å teste ut det norske "spotify"! Noen som kan hjelpe med invite til beta-versjonen? Løst... Følg fremgangsmåten på denne siden Må si jeg allerede liker det bedre enn spotify! Endret 4. juni 2009 av Azzbicker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det heter wimp, og du må nok kjenne folk. De deler ikke ut invite til vanlige folk ennå. Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Det heter wimp, og du må nok kjenne folk. De deler ikke ut invite til vanlige folk ennå. leif var innom. men ok! får vel bare vente da, sendte de en mail men lite håp der tror jeg... Lenke til kommentar
cybertrec Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg vil gjerne ha en invite om noen får tak i [email protected] Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg fikk wimp nå nettop fulgte fremgangsmåten på denne siden Må si jeg allerede liker det bedre enn spotify! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen som vet om de fremdeles legger ut invites på Twitter? Lenke til kommentar
iEirik Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som vet om de fremdeles legger ut invites på Twitter? Det lurer jeg også på, for det virker ikke sånn..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå