thamule Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei. Det er mange trådar som går på negativ erfaring frå forskjellige hold, eg vil derimot meddele til dei som er interessert at eg har eit svært godt inntrykk av multicom. Bestilte ei Multicom Compal for godt over ein månad sidan. Lagerstatus var som alltid "produksjonsvare" Maskina kom aldri på lager og eg klaga. Dei beklaga og gav meg ny leveringsdato. Denne datoen stemte med ca 1 dags margin, noko eg meiner må vere absolutt akseptabelt. Eg spurte om plaster på såret for venteitda og fekk valget mellom ei standard bæreveske eller ein usb-pinne. Denne veka mottar eg til slutt pc'en. Tar meg då ein tur innom multicom si side og ser til min forargelse at prisen er dumpa med 800 kroner. Faen tenkte eg. Maskina har gått ned i pris før eg hadde fått pakka den opp. Sendte så ein mail til multicom og forklarte at etter å ha venta på ei maskina i 1,5 måned så var det ein svært lite hyggelig opplevelse å lese at eg hadde kasta vekk 800kr. Då fekk eg eit gavekort på 800 kroner som må brukast innan eitt år. Dete til tross for at det var kjøpslova og ikkje forbrukerkjøpslova som gjaldt dette kjøpet. God service? Ja det vil eg påstå. Dei svarar på mail og telefon, kundebehandlarane er venlege og prisane likeså. Multicom anbefalast på det varmaste! Endret 14. mai 2009 av thamule Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, har du enormt god tid er det vel i grunnen ikke noe galt med Multicom. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg er også veldig fornøyd med multicom. strømforsyninga til en ekstern harddisk jeg kjøpte der gikk i stykker, og det tok bare 3-4 dager fra jeg sendte mail til jeg hadde ny i posten. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, har du enormt god tid er det vel i grunnen ikke noe galt med Multicom. Hehe. Slik eg opplevde det så kunne eg nok lett få heve kjøpet, men eg ville ha maskina og valgte derfor å vente. Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Bestilte en ekstern hardisk og Logitech z-5500 der den 12 mai, og pakken er allerede i Trondheim nå, og jeg bor i Verdal, så den kommer hit i morgen så jeg vil ikke si at de bruker lang tid Er fornøyd med Multicom jeg ja Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Eg spurte om plaster på såret for venteitda og fekk valget mellom ei standard bæreveske eller ein usb-pinne. Multicom anbefalast på det varmaste! sånn ca hvordan spurte du om det ? hva skrev du sånn ca ? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Eg spurte om plaster på såret for venteitda og fekk valget mellom ei standard bæreveske eller ein usb-pinne. Multicom anbefalast på det varmaste! sånn ca hvordan spurte du om det ? hva skrev du sånn ca ? Skreiv det som det var rett fram. Dritt lei av å vente og vil gjerne ha kompensasjon for lang ventetid Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Eg spurte om plaster på såret for venteitda og fekk valget mellom ei standard bæreveske eller ein usb-pinne. Multicom anbefalast på det varmaste! sånn ca hvordan spurte du om det ? hva skrev du sånn ca ? Skreiv det som det var rett fram. Dritt lei av å vente og vil gjerne ha kompensasjon for lang ventetid Bæsj i fint gavepapir er fortsatt bæsj så er nok bare å si det som det er ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå