script Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er det noe som tilsier at en ny 2 GHz maskin med en 7200 ide m/8 mb cache disk skal boote tregere når det blir satt inn enda en ide disk, dog med 2 mb cache? Det bør vel ikke ha noe å si på tiden maskinen booter på? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ser ingen grunn til at den skulle gjøre det. Lenke til kommentar
script Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Kan det være et tegn på at den disken Windows booter fra holder på å tar kvelden? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 XP? Prøv bootvis-tool. Reduserte oppstarten på laptop`en min fra 1:25 til 0:45. Anbefales! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 XP? Prøv bootvis-tool. Reduserte oppstarten på laptop`en min fra 1:25 til 0:45. Anbefales! Hvor finner man det programmet? Det høres jo genialt ut. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 XP? Prøv bootvis-tool. Reduserte oppstarten på laptop`en min fra 1:25 til 0:45. Anbefales! Hvor finner man det programmet? Det høres jo genialt ut. www.google.com - skriv "bootvis tool" og trykk "søk". Da finner du det - garantert! Lenke til kommentar
viggo Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er det noe som tilsier at en ny 2 GHz maskin med en 7200 ide m/8 mb cache disk skal boote tregere når det blir satt inn enda en ide disk, dog med 2 mb cache? Det bør vel ikke ha noe å si på tiden maskinen booter på? Prøv å beskrive problemet litt nærmere. Hvor i oppstarten tar det lenger tid, hvor lang tid osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå