konduktans Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ute etter en sang med skikkelig "takeoff" i seg. Altså noe jeg kan slå på når jeg skal grisekjøre eller noe slikt. Noen som har forslag? Forslag til takeoff for de som ikke veit hva det er: (fra ca 00:40 til 01:05) Gimme rånesanger! =D Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lordi - The devil is a loser Turboneger - Get it on P.O.D. - Alive Lenke til kommentar
espenae Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=aO3-1tZ749M er de jeg kommer på i farten.. obs!! du må ha god bass og "tett" bil sånn du bare hører musikken,vibrsjonene og dragsuget av av farten når du nermer der 120. då kan jeg garantere deg en fantastiks opplevelse! Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 In Flames - Only for the weak In Flames - system In Flames - Cloud connected In Flames - The Jester race Children of Bodom - In your face Children of Bodom - needled 24/7 Children of Bodom - Downfall kunne nevt et tonn flere sanger fra de to bandene, men du får rett og slett prøve deg frem Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Sanger som tar av! Råne-, kjøre- og bilmusikk - Anbefaling og debatt I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg