uranus Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvilket firma kan lage musikk video for meg? Norsk firma seff Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Om du bor på vestlandet eller nordnorge, kan du gå inn på www.vnfs.no eller www.nnfs.no og laste ned komplette lister over produsenter i ditt område. Sannsynligheten er stor for at om du slår opp i gule sider i lokalkatalogen finner du noe under "videoproduksjon" eller lignende. Lenke til kommentar
denethon Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvis du er intressert, kan kanskje jeg lage musikkvideo for deg. Siste musikkvideoen jeg laget var for bandet Gaffeltruck, og den finner du her: http://home.online.no/~fwaerha/gaffel/video.htm Ta en titt og se om det holder mål for hva du hadde i tankene. Mine produksjoner foregår relativt billig, og med lett portabelt utstyr. Send meg gjerne en e-mail! mvh Tore Minsaas Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Vi får se vettu. Takk! Lenke til kommentar
Harrison Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har klippet musikkvideoer i et par år nå. Jobber billig. Har jobbet med musikkvideoer til lokale band og artister, og jeg har bare fått positiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Y-Not Productions www.ynot.no Lenke til kommentar
CrazyCarProd Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Lager gjerne musikkvideo til deg, veldig billig, maks 5000,- (kommer ann på reise og sånt) Har laget en del parodi musikkvideoer kun vist i distriktet, og har en god del erfaring på det, men kunne gjerne laget noe som hadde blitt vist andre plasser. Ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 tror disse: http://www.volumstudios.no/ har begynt å branche ut til videoproduksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå