Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utføre oralsex på en gutt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan legge ut litt av hvordan jeg liker det, men det er ganske individuelt

 

- Fokuser på dem mest følsomme områdene, penishodet og frenulum

- Ikke sug for hardt, det er ubehagelig

- Mindre bruk av hender gir mer fokus på nytelsen i følsomme områder

 

Kan legge ut mer også, men da vil jeg gjerne ha mer spesifikt å svare på, ikke så generellt

Lenke til kommentar
Til både gutter og jenter.

Hvordan liker en gutt oralsex. Noen tips?

 

Bruk tungen mye, ikke bare på penis, men ballene også. Ikke sug hele tiden, men slikk den og lek med den i kjeften. Sug hardt når du kjenner det begynne rå rykke i pikken og ballene hans. Da kommer han garantert så det monner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det er bare løsning på dette: Spør partneren din.

 

Det er like mye svar på dette som hvilkett favorittstrø jenter liker på softisen sin (no pun intended). I denne tråden er det forslag som jeg personlig både elsker og hater, så du kommer ingen vei med disse tipsene uten å prate med han.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...