susann Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Til både gutter og jenter. Hvordan liker en gutt oralsex. Noen tips? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Til både gutter og jenter.Hvordan liker en gutt oralsex. Noen tips? kommer litt ann på fyren, prøv og ikke ha tenne inntil det kan gjøre vondt, ellers kan du jo prøve deg litt fram, og spørre hvordan han vil ha det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Som sagt veldig forskjellig. Noen liker det dypt; andre ikke. Noen liker det løst, andre liker det fast. Her må man egentlig bare prøve seg frem. Evt. spørre. Er ikke verre enn det. Endret 14. mai 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kan legge ut litt av hvordan jeg liker det, men det er ganske individuelt - Fokuser på dem mest følsomme områdene, penishodet og frenulum - Ikke sug for hardt, det er ubehagelig - Mindre bruk av hender gir mer fokus på nytelsen i følsomme områder Kan legge ut mer også, men da vil jeg gjerne ha mer spesifikt å svare på, ikke så generellt Lenke til kommentar
Furiae Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Til både gutter og jenter.Hvordan liker en gutt oralsex. Noen tips? Bruk tungen mye, ikke bare på penis, men ballene også. Ikke sug hele tiden, men slikk den og lek med den i kjeften. Sug hardt når du kjenner det begynne rå rykke i pikken og ballene hans. Da kommer han garantert så det monner. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lær deg deeptroath. + 1 og SVELG Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Som noen har tidligere nevnt, der er individuelt hva man liker. Prøv deg frem. Men generelt, som jeg har hørt og erfart, mye tunge = halleluja. Er ikke nødvendig å suge på den hele tiden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 - Ikke sug for hardt, det er ubehagelig Oh, dette er jeg ikke helt enig i. Men det er jo som sagt inviduelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er bare løsning på dette: Spør partneren din. Det er like mye svar på dette som hvilkett favorittstrø jenter liker på softisen sin (no pun intended). I denne tråden er det forslag som jeg personlig både elsker og hater, så du kommer ingen vei med disse tipsene uten å prate med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg