knusite Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har hatt to Noise Control kabinetter. Hadde NC2017 men byttet med NC2079. Kan anbefale det siste. Støydempingen er meget bra og sammen med Magic Vent fra NC er du oppe og nikker! Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Lian Li PC68, meget godt fornøyd med dette. Av de sikkert 15-20 kabinettene jeg har hatt gjennom tiden, er vel dette det aller beste! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 S*T*N nå røk den eine kabinettvifta, har sotte ner på pc-en i 5 min og eg holde på og bli GAL Nå må eg vel inn på microplex og kjøpa meg 1/2 nye 80mm vifter har noen peiling på vilke vifter eg burde kjøpe med tanke på efekt og støynivå.skal muligen og kjøpe meg et vindu i sammeslengen så ein med LED hadde kansje ikje vert så dumt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 /me har et Cheiftech Dragon Miditower (svart). Helt greit kabinett med masse plass osv, men skrekkelig tungt å drasse med seg på lan... Ah, drømmer om en liten Shuttle. //sindre Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er det ingen som har Aopen HQ45 lenger? Jeg er fornøyd med det jeg... Det holder pc'n på plass.. Er det ikke det et kabinett skal gjøre da? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 sitter her med et skiit stygt kabbizz av inwin typen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 En av den og en av den Og en Cheiftec Scorpio Big Tower og en Chieftec Dragon Midi Tower og noen gamle atx kasser. Veldig fornøyd med disse. Lette å bygge. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har Lian Li PC-60USB. Jeg kommer sannsynligvis til å ha dette så lenge ATX standarden gjelder. Er veldig godt fornøyd. Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har et Raidmax 2, er litt mellomfornøyd. Tydelig at utseendet ble prioritert fremfor kvalitet. Kanskje derfor displayet forran har klikka? Neste gang blir det nok Lian Li, stil og kvalitet Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har disse kabinetta: Shuttle XPC: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Et modda ColorCase Elle XP, vindu, 30cm blå katode, 80 mm blå lysende vifter og to stk 300W PSU`er, (skal ta bilder) Et Aashima Bigtower: ala dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=2&s=pl Compaq MicroATX, (for stygt til å vise eller ta bilde av...) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Chieftec, maxi/sort. Et bra kabinett, men alt for stort og tungt for meg innser jeg nå. Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Thermaltake XaserII. Svart og i stål. Veier jo mer enn noen har godt av, men det var lett og bygge i + at jeg fikk med en del vifter + vindu + hardcano. Alt i alt er jeg fornøyd med det. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har et Suntek skrueløst Miditower 300W TH655X Vivid, Blå Jeg er ganske fornøyd med det (litt lite watt men ok) det eneste som var stress var når jeg skulle montere hovedkortet Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Chieftec Dragon Midi blå. Svært fornøyd, men jeg skal ALDRI kjøpe Miditower igjen. ALDRI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå