Gå til innhold

Hvordan Kabinett har du??er du fornøyd med det.

Anbefalte innlegg

Hei der

Jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan kabinett dere har og er dere fornøyd med det. Selv har jeg et Chieftec Dragon Big Tower. begynner og bli litt lei det :lol: ..

har litt lyst på et nytt kabinett etter vært for det kommer jo så mye nytt hele tiden og det ene er jo tøffere en det andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har også et Chieftec Dragon Big Tower. er godt fornøyd (det beste er all plassen). jeg begynner også å bli litt lei av det, men jeg skal vel kjøpe ny maskin snart uansett og da blir det vel et stilig miditower (raidmax?).

Lenke til kommentar

Jeg har bruker nå et Neon Light Black som jeg er fornøyd med. Kunne vert litt bedre praktiske løsninger og bedre lakk på kabinettet.

Har også et gammelt In-Win kabinett stående som jeg bruker i min andre pc. Det er et kvalitets kabinett syns jeg.

Må ikke glemme det gamle IBM kabinettet (m-atx) som ligger her et sted...

Tenker på kanskje å skaffe meg et Chieftech Matrix BigTower...

Lenke til kommentar
jeg har også et Chieftec Dragon Big Tower. er godt fornøyd (det beste er all plassen). jeg begynner også å bli litt lei av det, men jeg skal vel kjøpe ny maskin snart uansett og da blir det vel et stilig miditower (raidmax?).

Jeg har raidmax.. tviler på at jeg kommer til å kjøpe flere av dem.. de virker ikke akkurat "solide"...

Ganske trange oxo har et epox 8rga+ er akkurat plass til det oppider skruing/montering er noe drit nedi der så neste gangng så blir d Le Point el Lian Li og litt større enn dette..

Mulig noen føler d annerledes en meg men..

Lenke til kommentar

sitter med en gammel aopen midi tower der jeg har byttet ut strømforsyningen.

Er ikke spes nøye med utseende på den, den har jo ingen betydning for ytelsen allikevel ettersom det bare er en box som delene står i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...