metropol Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg prøver å legge inn endel videoer i WMV format. De er ikke store, ca 1 MB, men de lagger endel slik at det blir veldi stotrete. jeg har prøvd å legge de på både lagringskort og på telefonen, men problemet er det samme. Noen som har noen forslag til hva dette kan skyldes. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvilke avspillingsprogram bruker du, og er du sikker på at kvaliteten på videoene ellers er god? Kan jo være kodeken som skaper trøbbel også. Du kan jo prøve et annet avspillingsprogram. Lenke til kommentar
metropol Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg prøver å legge inn endel videoer i WMV format. De er ikke store, ca 1 MB, men de lagger endel slik at det blir veldi stotrete. jeg har prøvd å legge de på både lagringskort og på telefonen, men problemet er det samme. Noen som har noen forslag til hva dette kan skyldes. Bruker standard avspilleren windows mediaplayer. Prøver nå et konverteringsprogram og gjør om formatet etter tips på nettet. Får se om det fungerer (HTC Touch HD Video Converter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå