Badering Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå får du gi deg Montag. For lite S/H for deg? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan er egentlig Gummo? En venninne av meg skal ha kastet opp under filmen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det faktisk så mange som har sett og likt Gummo her altså? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan er egentlig Gummo? En venninne av meg skal ha kastet opp under filmen. Jenter er dumme. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Gummo er en film du bare må oppleve. Anmeldelsen min kan du lese her. Nå er forøvrig 80-tallstråden up and running, folkens. Er det faktisk så mange som har sett og likt Gummo her altså? Egentlig ikke, men de som har hatt den med på lista si har til gjengjeld rangert den høyt. Endret 19. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan er egentlig Gummo? En venninne av meg skal ha kastet opp under filmen. Det må seriøst være det mest overbevisende argumentet for å se en film. Hvorfor har du ikke sett den allerede? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fight Club nummer 2 Jaja, uansett godt jobbet. Flott og se Lost Highway så høyt også... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Cyph: Enten det, eller så er filmen virkelig jævlig. Badering: Har ikke hatt noe spesielt behov for å se Gummo, men tenker jeg må få sett den snart, med tanke den lille episoden med venninnen min. Endret 19. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Fight Club nummer 2 Jaja, uansett godt jobbet. Flott og se Lost Highway så høyt også... Ja, faktisk. Close run mellom den og Pulp, men sistnevnte gikk faktisk seirende ut. Litt spesielt med tanke på topp 100-lista. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Helt ærlig så var jeg så sikker på at FC skulle vinne at jeg pushet den noen plasser ned på listen min. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hvis noen måtte lure.. 11 filmer som nesten klarte det: American History X, Baraka, Army of Darkness, Dazed and Confused, Black Cat, White Cat, Eyes Wide Shut, True Romance, The Thin Red Line, Show me Love, Die Hard: With a Vengeance og The Green Mile. Endret 19. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Magnolia er med så jeg er fornøyd, synd at det var kun 6.plass. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk nesten alle mine inn, ikke overraskende da 90-tallslisten min er veldig kommers. Det var tiåret da man virkelig forstod hvordan underholde. ^^ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Overraskende at Gummo kom med, ja. Jeg sliter med å se noe som er bra med den filmen. Bortsett fra noen toppløs-scener. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Helt ærlig så var jeg så sikker på at FC skulle vinne at jeg pushet den noen plasser ned på listen min. Huff huff. Har du bedrevet taktikkeri? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Helt ærlig så var jeg så sikker på at FC skulle vinne at jeg pushet den noen plasser ned på listen min. Huff huff. Har du bedrevet taktikkeri? Ikke bra. Jeg krever ny avstemning! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) At Gummo fikk listeplassering er forøvrig en vederstyggelighet. Jasså, jeg og Montag er på bølgelengde for en gangs skyld Forøvrig en finfin liste, selvsagt noen få filmer jeg ikke er enig i, men de fleste er rykende gode filmer. Men kjære diskusjon.no, dere skuffer.. Endret 19. mai 2009 av Speik Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg skuffet meg selv ved å ikke ta med The Rock, men kjipe Cage hadde ikke sjans mot McClane. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Huff huff. Har du bedrevet taktikkeri? Jeg legger meg flat... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Gummo er da en meget god film. Stygg? Ja, Kvalm? Ja litt, men når ble det en dårlig ting? Filmen er en vel-laget styggkvalm film. Takk for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå