HeiSveis93 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Årets eksamensoppgave er idiotisk, umulig å finne på noe å skrive om. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dårlig fantasi? Hva er oppgaven da? Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Årets eksamensoppgave er idiotisk, umulig å finne på noe å skrive om. Helt enig med deg sveisen! At ikke udir kan komme opp med noe bedre. Dårlig fantasi? Hva er oppgaven da? Oppgaven er "Belive it or not" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er jo ikke oppgaven, det er temaet. Så får vi se i morgen hva vi skal skrive. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er jo ikke oppgaven, det er temaet. Så får vi se i morgen hva vi skal skrive. Har du også kommet opp i engelsk? Jeg skjønner bare ikke hva jeg skal skrive om. Jeg har bestemt meg for å skrive en artikkel, men da bør jeg forbedre meg litt. Noen forslag til hva jeg kan skrive om? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er en tretten sider lang tråd om den eksamenen i dette forumet, ta en titt der, du. Lenke til kommentar
HeiSveis93 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Det er en tretten sider lang tråd om den eksamenen i dette forumet, ta en titt der, du. har lest alt. jeg skjønner heller ikke hva jeg skrive om. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Syns ikke den var så veldig dårlig. Har hatt mye rare temaer i engelsk. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Som regel er eksamens oppgaver idiotiske. de finner på alt mulig for å plage elever i timevis. hadde vært enklere hvis man fikk fri hånd til å skrive hva man vil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nei, det hadde det ikke. En del av oppgaven er jo å skrive noe som er relevant til temaet, tenk hvis sensor skulle rettet 200 forskjellige historier - uten at det var noe bestemt tema. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) enkelt(?) belive it or not.. ----------------, but there are people who.. ----------------, but somewhere in the world there are.. herre.. bare å bygge på den topicen og finne nesten hva som helst du har lyst å skrive om som passer bittelit.. jeg hadde gitt mye for å få denne når jeg gikk på ugndomskolen. edit: i mine øyne virket den latterlig åpen.. Endret 14. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det er en tretten sider lang tråd om den eksamenen i dette forumet, ta en titt der, du. Rettelse: 22 sider land tråd enkelt(?) belive it or not.. ----------------, but there are people who.. ----------------, but somewhere in the world there are.. herre.. bare å bygge på den topicen og finne nesten hva som helst du har lyst å skrive om som passer bittelit.. jeg hadde gitt mye for å få denne når jeg gikk på ugndomskolen. edit: i mine øyne virket den latterlig åpen.. Den er FOR åpen. Det er det som jeg problemet synes jeg, fordi da kan man ikke gjette seg fram til oppgaven. Endret 14. mai 2009 av spilloholiker Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mye bedre enn mange andre tema, som: "Colours". Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Mye bedre enn mange andre tema, som: "Colours". åja! >< DEN husker jeg skrev en 3 siders lang stil om farger. fikk 5 :!: Endret 14. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den Colours greia var latterlig. En av kortsvarsoppgavene var å beskrive hvilken farge man selv var. Hva faen? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den Colours greia var latterlig. En av kortsvarsoppgavene var å beskrive hvilken farge man selv var. Hva faen? haha^^ "I'm white." men nå var nok den oppgaven en god del dypere enn dette, da^^ vist man feks. er oransje er mann full av liv og leven eller noe i den dur Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Såvidt jeg kan huske hadde man 'Bridges' og 'Time' når jeg gikk i 10ende. En 3 sider lang stil om broer er bare dølt Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Men så er det om å tolke temaet, da. Bridges, eller broer, kan tolkes som forhold eller en kobling mellom noe. Da jeg gikk på medier og kommunikasjon vg1 var det noen som tolket temaet "høst" som gamle folk, som var i livets høst. Lzzm. Vær kreativ. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Klart det. Men det samme gjelder for dette temaet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå