TCi Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Fant noen ferske bilder av MOH-Breakthrough som kommer til høsten.. Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Digger MOH så innmari mye... og gleder meg til breakthrough kommer. knallbra spill Lenke til kommentar
jackson Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Var vel til ps2 versjonene det derre.Så skuffende ut grafikk messig. Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Synes egentlig ikke grafikk har så enormt mye å si for spill jeg vil kjøpe... mohaa hadde jo for eksempel ikke den beste grafikken men gameplayen var helt toppers!!! Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Gleder meg til det nye MOH spillet som kommer til neste år..-Pacific assult heter det,innkluderer det planlagte oppdraget på Pearl harbor.!!! Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Synes egentlig ikke grafikk har så enormt mye å si for spill jeg vil kjøpe... mohaa hadde jo for eksempel ikke den beste grafikken men gameplayen var helt toppers!!! MOH hadde jo knall grafikk det da..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå