Bjerknez Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da kan jeg meddele at min nye båt blir hentet hos forhandler i morgen tidlig kl. 10:00! Nå har jeg ventet i over 6mnd. så nå er det på tide. Om jeg gleder meg? JA! som en liten drittunge! Denne posten blir oppdatert så fort bilder er tatt og båten er parkert for kvelden Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Grattis da Hvordan båt er det? Er det den askeladden des står om i signaturen din? Isåfall så er det et meget godt valg du ser ut til å ha gjort med å ikke ha dekk foran, det er bare pes og på så små båter trenger man det ikke. Gratulerer igjen Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Stemmer det.... Er en Askeladden 535 Bowrider (uten dekk) med 115 Optimax motor med stålvisp. Testet denne båten med dekk (daycruiseren) og den var alt for trang og overnatte i. Vertfall hvis man er to stykker. Ja jeg tror jeg har gjort ett klokt valg... Men tiden får vise hvor klok jeg har hvert Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En STOR fordel med å ha en sånn båt uten dekk er at du kan ha med deg dobbelt så mange i båten (nesten ihvertfall) og det er lettere å komme til hvis man har ting liggende foran under et trekk Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Nettopp Gleder meg som en liten unge på julaften til å hente båten nå ja... hehe Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gratulere og lykke til med den nye båten! Gleder meg til og se bilder! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har du ikke hatt den båten en stund nå? Eller var den bare bestilt? Ble litt forvirret nå, med nytt navn og uten avtar? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Har du ikke hatt den båten en stund nå?Eller var den bare bestilt? Ble litt forvirret nå, med nytt navn og uten avtar? Hehe... nei har ennå ikke fått noe båt nei Har endret nick fra "GigaFlow" til "Bjerknez" de fleste steder nå, så kan vel være litt forvirrende ja Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men du kjøpte den for en stund siden sant? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jepp! ca. 6 mnd. siden. Kommer med mer informasjon etter hvert.... ting må roe seg litt her først... hehe Nå er det 17.mai og sammenkomster, samt testkjøringer som krever noen endringer etc etc. Men bilder og mer info kommer fortløpende.... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Her er noen midlertidige mobilshots av båten: Mer informasjon rundt hentingen kan leses i bloggen min: http://www.bjerknez.no/?p=1203 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fin båt i alle fall Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Fin båt i alle fall Takker og bukker for det Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror du kommer til å bli kjempe fornøyd! Er glad (på dine vegne) at valget endte på en Askeladden. Gode båter det Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Meget godt valg Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå