Checkb0x1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei, skal til Frankrike, Paris og Caen nå på mandag. Men så skal jo jeg fotografere en del, eiffel tårnet osv.. Jeg kan ta opp til 352 raw bilder med 4gb brikken (har ikke lyst å ta bilder i JPG, skal rote litt med dem når jeg kommer hjem:p) Og jeg har ikke akkurat lyst å trasse med meg PC, noen anbefalinger? kanskje kjøpe en billig 4gb brikke til 100krone på tax free elns? Var ikke sikker på hva slags seksjon jeg skulle poste dette på, men om det er feil.. Unnskyld Mvh, Zelsius Endret 14. mai 2009 av Sinces Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 kjøp deg flere minnekort.. helst i god kvalitet. redundancy er alltid positivt når det kommer til foto Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 kjøp deg flere minnekort.. helst i god kvalitet. redundancy er alltid positivt når det kommer til foto gammel post, men svarer likevel siden du kanskje skal på flere turer i livet. Kjøp mangen minnekort, og det er ikke absolutt dumt å kjøpe 16gb, minnekort er noe av det som tåler mest av ting.. du kan omtrent kjøre over dem uten at de blir ødelagte. kjøp 2 4gb, og ett 16gb. 30mb/s. god tur! viss du tar flere turer i livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå