Sir-Allistair Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vet ikke om jeg poster i riktig kategori her, men uansett: Har en amoi 37 tommer som i fjor sommer begynte å få mørke flekker flere steder på skjermen. Disse flekkene vokste seg sakte men sikkert større og større. Jeg ringte elkjøp og fikk beskjed om å levere den inn da det måtte gå på reklamasjon. Greit nok. Etter to måneder får jeg en helt lik tv tilbake, og etter to dager begynner det samme å skje på nytt!! Så da lurer jeg på om andre har liknende erfaringer, eller synspunkter på hva det kan være som skjer...? PS: Kan jeg heve kjøpet istedet for å gjennomgå to nye måneder med venting? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du har ikke noen høytalere med kraftige magneter ved siden av, eller i rommet bak? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Kan du utdype det litt? Jeg har bare et surround anlegg rundt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du har ikke noen høytalere med kraftige magneter ved siden av, eller i rommet bak? Magneter kan jo ikke påvirke en flatskjerm. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har googla endel for å finne noe om det, og samma greia har visst skjedd mange andre med samme tv`en. En teori var at den glassplata foran skjermen kan skape varmebelastning og dermed føre til dette. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 tja, du bør heve kjøpet da du antagelig får en panasonic "37-"42 til samme prisen som du betalte for den amoien din. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 To måneder er for lang tid til avhjelp, men hvis jeg forstår deg rett har den kun vært inne til reparasjon en gang tidligere og da kan de kreve å utbedre feilen en gang til før du evt. kan heve kjøpet. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 To måneder er for lang tid til avhjelp, men hvis jeg forstår deg rett har den kun vært inne til reparasjon en gang tidligere og da kan de kreve å utbedre feilen en gang til før du evt. kan heve kjøpet. Ja, var redd for det. De får få en sjanse til da. Takk for svar uansett. 530XD: For det jeg ga for den kan man idag få en 50 tommer. hehe. Mye har endret seg prismessig de siste tre årene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 etter rimelig tid kan du kreve å heve kjøpet maks 6 uker! det skal ikke ta 2 mnd! hadde du klaget tmens den var på repp så lenge kunne du krevd omlevering eller heving. men nå må du sende inn of du har RETT på en lånetv hvis det tar mer en 7 dager repp Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er faktisk akkurat dette som har skjedd på mine foreldres TV nå nylig! Har enda ikke levert den inn til reparasjon. Aner ikke hva som kan være grunnen, har bare vært brukt til vanlig TV-titting i over 2 år. Er forresten en 37" LG LCD, husker ikke modellnummeret. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 etter rimelig tid kan du kreve å heve kjøpet maks 6 uker! det skal ikke ta 2 mnd! hadde du klaget tmens den var på repp så lenge kunne du krevd omlevering eller heving. men nå må du sende inn of du har RETT på en lånetv hvis det tar mer en 7 dager repp Fikk lånetv nå ja Men håper ikke det tar to måneder denne gangen også... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Krev NY hvis det tar over 4/6 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå