Gå til innhold

Mørke flekker på flatskjermen!


Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg poster i riktig kategori her, men uansett:

 

Har en amoi 37 tommer som i fjor sommer begynte å få mørke flekker flere steder på skjermen. Disse flekkene vokste seg sakte men sikkert større og større.

Jeg ringte elkjøp og fikk beskjed om å levere den inn da det måtte gå på reklamasjon. Greit nok.

Etter to måneder får jeg en helt lik tv tilbake, og etter to dager begynner det samme å skje på nytt!! :cry:

 

Så da lurer jeg på om andre har liknende erfaringer, eller synspunkter på hva det kan være som skjer...?

 

PS: Kan jeg heve kjøpet istedet for å gjennomgå to nye måneder med venting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
To måneder er for lang tid til avhjelp, men hvis jeg forstår deg rett har den kun vært inne til reparasjon en gang tidligere og da kan de kreve å utbedre feilen en gang til før du evt. kan heve kjøpet.

 

Ja, var redd for det. De får få en sjanse til da. Takk for svar uansett.

 

530XD: For det jeg ga for den kan man idag få en 50 tommer. hehe. Mye har endret seg prismessig de siste tre årene.

Lenke til kommentar
etter rimelig tid kan du kreve å heve kjøpet maks 6 uker! det skal ikke ta 2 mnd! hadde du klaget tmens den var på repp så lenge kunne du krevd omlevering eller heving.

 

men nå må du sende inn of du har RETT på en lånetv hvis det tar mer en 7 dager repp

 

Fikk lånetv nå ja :thumbup:

Men håper ikke det tar to måneder denne gangen også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...