pwned Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 egentlig ikke.. skriv det som faller deg inn. ikke gjør det kunstig eller kjedelig Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 egentlig ikke.. skriv det som faller deg inn. ikke gjør det kunstig eller kjedelig jepp, Lenke til kommentar
Brandes Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mitt eneste brukbare tips er vel å alltid smile pent når dere får øyekontakt, og ikke se vekk før du eventuelt har fått fram et smil hos henne. Da får du iallefall vist at du har interesse for henne, noe som gjør at det eneste som gjenstår er prosessen med å bli kjent henne. Hehe. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Mitt eneste brukbare tips er vel å alltid smile pent når dere får øyekontakt, og ikke se vekk før du eventuelt har fått fram et smil hos henne. Da får du iallefall vist at du har interesse for henne, noe som gjør at det eneste som gjenstår er prosessen med å bli kjent henne. Hehe. det vet jeg, men ser henne sikkert aldri mer, derfor tar jeg det på facebook. Men hadde det i virkeligheten så hadde jeg gjort som du har sagt;) Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 fortell oss gjerne hvordan det gikk med fremgangsmåten din.. så kansje andre også gjør det på den måten.. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 fortell oss gjerne hvordan det gikk med fremgangsmåten din.. så kansje andre også gjør det på den måten.. hun har ikke godtatt meg... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Mannen ble kjent da det ble klart at kvinnene skulle være på kjøkkenet.. Huff. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Mannen ble kjent da det ble klart at kvinnene skulle være på kjøkkenet.. Huff. skjønte ikke uttrykket Lenke til kommentar
pwned Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da er vi to.. Kanhende hun ikke har vært innpå der enda? Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Da er vi to.. Kanhende hun ikke har vært innpå der enda? jeg tror neppe det. Søkte på henne og på der det sto at vi har sendt invitasjon, står det nå " add ass friend". så nei. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 jøss.. det betyr enten at hun ikke legger til folk hun ikke kjenner godt, ikke kjente deg igjen, eller ikke ville bli kjent med deg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Mannen ble kjent da det ble klart at kvinnene skulle være på kjøkkenet.. Huff. skjønte ikke uttrykket Var jeg som skulle prøve og være artig. Grunnet emnetittelen. Der Mann skal være Man. Right? Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 jøss.. det betyr enten at hun ikke legger til folk hun ikke kjenner godt, ikke kjente deg igjen, eller ikke ville bli kjent med deg jupp men men, nå har jeg funnet ut at jenter dukker opp når mann minst forventer det så alt jeg må gjøre er å slappe av:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå