antilope118 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei! nå har jeg fått meg min ocz vertex 60gb! Instalerte Vista x64 på den og alt fungerte smertefritt het til nå... 1: Når jeg skrur av datan så fortsetter psu'en å gå.. 2: Hver gang jeg starter datan så settes vertexen enten som last priority av hd'ene (5styk) eller så er den ikke i bios.. :S 3: De gangene jeg kommer inn i windows så stilles altid oppløsningen fra orginalt 1920x1080 til 1680x1050/m en svart kant rundt... :S Håper virkelig noen kan hjelpe meg... EDIT Problemet med oppløsningen fortsetter her Endret 17. mai 2009 av antilope118 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Problem 1 og 3 har neppe noe å gjøre med SSDen, samme gjelder egentlig problem 2. Prøvd å oppdatere bios? Det kan hjelpe på problemet med at SSDen kommer opp som siste prioritet Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Har nyeste bios. og disse problemene har jeg aldri hatt før jeg satte inn vertexen. Prøvde å sette vertexen i sataport 1, da ble den synlig igjen og jeg komm inn i windows, så testet jeg å skru pc'n av og da skrudde ikke psu'en seg av (som vanlig) og når jeg fyrte opp systemet igjen (med reset knappen) da var vertexen borte igjen.. skjønner ikke hva det kan være.. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mulig bomskudd men leste en plass at det kunne være noe krøll med vertex --> Nforce, er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Mulig bomskudd men leste en plass at det kunne være noe krøll med vertex --> Nforce, er ikke 100% sikker skjønner ikke helt logikken i hvorfor det skulle være noe krøll?.. BTW Når jeg får blåskjerm så forsvinner vertexen til jeg skrur datan heelt av og på igjen.. så var ikke noe stress med det problemet.. og når det gjelder at psu'en fortsetter å gå så var det pga. at det jeg trodde var "av" knappen i vista var en slags hvilemodusknapp.. så når jeg fant knappen "avslutt" skjønte jeg det problemet.. siste problem nå er at oppløsningen endrer seg under oppstart.. Endret 17. mai 2009 av antilope118 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 mine vertex ville ikke sammarbeide med nforce mer enn korte perioder før jeg oppdaterte firmwaren på de. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) mine vertex ville ikke sammarbeide med nforce mer enn korte perioder før jeg oppdaterte firmwaren på de. jeg har ikke noe jumper så får ikke oppdatert.. eller må man ha det? EDIT: jeg fant ut at jeg hadde siste FW.. Endret 17. mai 2009 av antilope118 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå