grimfer Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei! Jeg er veldig lite inne i dette med pc'er i det hele tatt, så jeg håper noen med litt mer kunnskap enn meg kan bidra her! Har akkurat pakka opp ny stasjonær pc, og installert Windows 7 64-bit. Men driveren til skjermkortet vil ikke installere seg, på grunn av at den er laget for Vista! Hva kan jeg gjøre? Kan jeg bruke en annen driver? I så fall, hvilken? Her er kortet mitt: EVGA GeForce GTS 250 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "Superclocked", 2xDVI, HDCP, Graphics Plus, 3D Stereo Håper noen kan hjelpe meg, for uten driver får jeg liten glede av investeringen! Endret 20. mai 2009 av grimfer Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jepp! Prøv denne du: http://www.nvidia.com/object/win7_x64_185.85_whql.html Lenke til kommentar
grimfer Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Jepp! Prøv denne du: http://www.nvidia.com/object/win7_x64_185.85_whql.html Se det ja! Det var jo kjapt. Jeg skal prøve den i ettermiddag når jeg kommer hjem! Kan det by på problemer at det er Nvidia sin driver, mens kortet mitt er fra EVGA? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jepp! Prøv denne du: http://www.nvidia.com/object/win7_x64_185.85_whql.html Se det ja! Det var jo kjapt. Jeg skal prøve den i ettermiddag når jeg kommer hjem! Kan det by på problemer at det er Nvidia sin driver, mens kortet mitt er fra EVGA? Kort og greit, nei. Du har et nvidia kort, og du bør alltid på www.nvidia.com for å få de nyeste driverne. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Driverene som følger med på CDn bør man som oftest bare benytte om man i øyeblikket ikke har noen annen mulighet. Skal være sagt at noen produsenter kanskje tilbyr ekstra funksjoner i sine egne drivere, men om man strengt tatt ikke har behov for å bruke det, bør man som fflex sier, bruke nVidias siste drivere. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) What he said! ^ Enig der, bruker aldri noe annet enn de originale nVidia-driverene. Bortsett fra til laptoper, der jeg innstallerer bruker drivere fra laptopvideo2go.com! Endret 14. mai 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
grimfer Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Da takker jeg for tipsene, folkens! Mange takk for hjelpen. Det var bare å laste ned, installere og vips! Nå har jeg sylskarp grafikk. Så var det kanskje verdt alle pengene likevel! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da takker jeg for tipsene, folkens! Mange takk for hjelpen. Det var bare å laste ned, installere og vips! Nå har jeg sylskarp grafikk. Så var det kanskje verdt alle pengene likevel! Det håper jeg det er, for jeg skal nemlig ha to av de kortene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå