Cie Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Cosinusfunksjonen er faseforskjøvet pi/2 i forhold til sinusfunksjonen. Tegn dem opp og se. Ja jeg kan vel egentlig minnes at læreren min har prøvd å forklare meg det en million ganger, men det betyr ikke at jeg greier å utnytte det i praktisk situasjoner likevel... Men greit, det var jo en genial metode... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S Tusen takk har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S Har også den boken, og de formlene står ikke der... Står i kapittel 2. Nøyaktig i den gule ruta side 51,52 og 54. Lenke til kommentar
Cie Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S Tusen takk har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S Har også den boken, og de formlene står ikke der... Står i kapittel 2. Nøyaktig i den gule ruta side 51,52 og 54. Ikke i Sinus nei... Lenke til kommentar
Ragish Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor finner jeg løsningsforslaget på Lokus? Har lett en del rundt der, men fant det ikke. Anyone? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S Tusen takk har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S Har også den boken, og de formlene står ikke der... Står i kapittel 2. Nøyaktig i den gule ruta side 51,52 og 54. Ikke i Sinus nei... Tok meg eit skuleår å finne ut kva bok eg har... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Lykke til i morgen da, folkens : ) Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Da ser jeg med ferdig med matten og tar kvelden. Jeg ønsker dere alle sammen lykke til i morgen! Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Lykke til i morgen folkens! Får håpe jeg kan nok til å bestå nå da, bestod hvert fall da vi hadde det eksempelsettet på heldagsprøva, og nå kan jeg vel litt mer enn det jeg kunne da håper jeg Så får håpe jeg består nå også da, er nemlig ikke 100% sikker på at jeg skal klare det. Grunnen til at jeg kanskje bare så vidt består er ikke bare min feil så det er sagt Fikk nemlig for lite matte på grunnkurs til at jeg egentlig skulle kommet inn på den linja jeg gjorde, der jeg altså manglet grunnlaget for veldig mye som ble gjennomgått på VG2, og jeg måtte ta eksamen som privatist for det jeg manglet på egenhånd samtidig Mvh Olav B, G Endret 19. mai 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jaja, ønsker dere og meg selv lykke til i morgen nå! Det kan gå rimelig greit, men kan også gå skikkelig dårlig hvis oppgavene ikke henger helt på greip. Kjenner jeg blir irritert når prøver og bøker ikke henger sammen, som vi som har sinusboka ikke har lært om noe som er pensum. Det er for dårlig! Gleder meg uansett veldig mye til jeg er ferdig i morgen. Håper jeg går ut fra eksamenslokalet med et smil. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Lykke til alle sammen! Få dere skikkelig med søvn! Og spis frokost. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Noken som har linken til eksempel oppgavene til R2? Frå Udir? Og noken som kan forklare kvifor 2((sin pi/2)+(pi/2 cos pi/2)) = 2? Endret 19. mai 2009 av Cho-san Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Barneskirenn? Hadde aldri trodd jeg skulle bli ferdig på 3 timer, men så vidt jeg forsto var det ikke en eneste utfordring på hele eksamenen. Så er det bare å vente på karakter da... Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Den var enkel ja. Ganske greit når man kun trenger kalkulatoren til to-tre oppgaver. Så kan man gjøre ferdig alt utenom noen få utregninger til 11, og da blir man fort ferdig. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg syns også den var overraskende lett. Gikk vel i 12-tiden tror jeg. Hadde forventa noe mye verre etter diverse prøver vi har hatt før i år, og den fæle R1-eksamenen i fjor. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Herregud, det må ha vært den letteste eksamenen noensinne. Tentamenen vår var MYE vanskligere. Problemet med en så lett eksamen er jo at kravene for karakterene blir veldig høye, noe som er negativt for meg som så og si alltid gjør slurvefeil. Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Da var eksamen over! Som flere her påpeker, så var ikke nivået så høyt som forventet. Jeg følte at jeg fikk svart på alt, men som alltid så vil nok småfeil trekke meg ned. Hva fikk dere på siste oppgaven på del 1? Jeg mente bestemt at volumet av pyramiden ble (11/6), men flere i klassen var uenig. På oppgave 4, alternativ 2, hva svarte dere var a og b? Jeg fikk at a var -0.4 og b var 4.04, om jeg ikke husker feil. Endret 20. mai 2009 av Xomg Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Volumet ble 11/6 ja. Gjorde alternativ 1 da jeg ikke hadde kalkulator, så den veit jeg ikke:P Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 den var lett ja. blir nok inflasjon av femmere så de jekker nok opp krava en del. det eneste jeg "slet" med var tekstoppgavene som jeg sikkert ikke får full pott på... en helt annen følelse vertfall enn etter eksamen i fjor! Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Må si meg ening med alle andre her Prøven var forbausende lett! Jeg fikk også 11/6 som volum på del 1.. Eneste jeg ikke helt klarte var induksjonsbeviset og oppgave 4d alternativ 2 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg synes det gikk riktig bra. Hadde flaks med hvilke formler som kom på del 1. Fikk til alt, så jeg tør å håpe på 6eren Jeg fikk også V = 11/6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå