michael691 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) I følge Sony; This is a minor update that improves the playback quality of some PS3 format software. kilde Jeg tror det er helt bullshit. Hvorfor en så liten update? Det jeg tror er at de oppdaterte pga en mulig TIFF exploit. kilde meningsløst. Er lei av Sony sitt teite opplegg. Skuff! Så hvis du vil ha et PS3 system som ikke klarer spill så ikke oppdater, for denne oppdateringen fucker opp systemet. ------------------------ EDIT -------------- Må bare tilføye med: IKKE OPPDATER. For det fucker opp systemet ditt. Nå fungerer ingen av spillene mine! TAKK SONY. Vedder på at jeg må betale for fiks eller whatnot hvis det trengs. DO NOT UPDATE Endret 14. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det går fint å oppdatere. Jeg får fortsatt spilt spillene mine. Sikker på at ikke BD-leseren din er gått i stykker? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Etter å ha prøvd Socom 3 ganger ble det bare svart når den loadet, men den 4. gangen funket det. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kranta jo:p Husk at socom oppdateres daglig mellom kl 10-13, kan være grunnen til at du ikke kom inn. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Eg vil ha ei oppdatering som gjer at ein kan endre namn på save-filane. Er so vanskeleg å halde styr på fleire save-filar når alle heiter det same (med ulikt tal). Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) I følge Sony; This is a minor update that improves the playback quality of some PS3 format software.kilde Jeg tror det er helt bullshit. Hvorfor en så liten update? Det jeg tror er at de oppdaterte pga en mulig TIFF exploit. kilde meningsløst. Er lei av Sony sitt teite opplegg. Skuff! Så hvis du vil ha et PS3 system som ikke klarer spill så ikke oppdater, for denne oppdateringen fucker opp systemet. ----------------------- EDIT -------------- Må bare tilføye med: IKKE OPPDATER. For det fucker opp systemet ditt. Nå fungerer ingen av spillene mine! TAKK SONY. Vedder på at jeg må betale for fiks eller whatnot hvis det trengs. DO NOT UPDATE Dette er jo ikke akkurat noe nytt, har vært flere slike oppdateringer, om hva så om de gjør det for å stenge for en TIFF exploit. Flott mener nå jeg, Ps3 har til nå ikke vært mulig å kjøre piratkopierte spill på, og dette håper jeg fortsetter. Hva er det så er så meningsløst med dette? Eneste som var meningsløst her er egentlig kommentaree dine. Tull å vas at det fucker opp systemet ditt, eller at du må betale for en fiks. Tror du skal vokse opp å tenke over ting litt før du babler i vei. For slik du skriver nå så tror jeg de fleste sitter igjen med ett inntrykk av en agressive liten drittunge. Ellers så leste jeg at updaten skulle gjøre det raskere å gå inn på trophies, noen som har sjekket dette? Endret 14. mai 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Går fortere hos meg ihvertfall ! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I følge Sony; This is a minor update that improves the playback quality of some PS3 format software.kilde Jeg tror det er helt bullshit. Hvorfor en så liten update? Det jeg tror er at de oppdaterte pga en mulig TIFF exploit. kilde meningsløst. Er lei av Sony sitt teite opplegg. Skuff! Så hvis du vil ha et PS3 system som ikke klarer spill så ikke oppdater, for denne oppdateringen fucker opp systemet. ----------------------- EDIT -------------- Må bare tilføye med: IKKE OPPDATER. For det fucker opp systemet ditt. Nå fungerer ingen av spillene mine! TAKK SONY. Vedder på at jeg må betale for fiks eller whatnot hvis det trengs. DO NOT UPDATE Dette er jo ikke akkurat noe nytt, har vært flere slike oppdateringer, om hva så om de gjør det for å stenge for en TIFF exploit. Flott mener nå jeg, Ps3 har til nå ikke vært mulig å kjøre piratkopierte spill på, og dette håper jeg fortsetter. Hva er det så er så meningsløst med dette? Eneste som var meningsløst her er egentlig kommentaree dine. Tull å vas at det fucker opp systemet ditt, eller at du må betale for en fiks. Tror du skal vokse opp å tenke over ting litt før du babler i vei. For slik du skriver nå så tror jeg de fleste sitter igjen med ett inntrykk av en agressive liten drittunge. Ellers så leste jeg at updaten skulle gjøre det raskere å gå inn på trophies, noen som har sjekket dette? Akuratt det eg tenkte da eg leste posten... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Det sier seg selv når ingen av spilla funka. Det skjedde med mange andre også som jeg leste på innleggene på QJ. Så ikke klag på det. Tenker du hadde fått panikk hvis PS3'en plutselig ikke funket. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Ja, Sony legger ut en oppdatering som gjør at spillene våre ikke lenger fungerer, slik at de kan ta seg betalt for å fikse det. Spar oss! Endret 14. mai 2009 av qweac Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 The Bourne Idenity på blu-ray, britisk utgave, fungerer nå bedre. Før oppdateringen hang filmen og hoppet over scenen der jason legger den røde bagen inn i en oppbevaringsboks på togstasjonen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har ikke merka noen forskjell siden oppdatering, men har bare spilt COD4 og fifa, og sett en xvid-fil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Folding@Home funker i alle fall knall både før og etter oppdateringa. Eneste jeg har brukt PS3n til etter oppdateringa. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Går fortere hos meg ihvertfall ! Hva går fortere? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Å gå inn på trofèer Endret 14. mai 2009 av Naiits Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har ikke merket noe forskjell, dessuten var jeg nødt til å laste den ned for å komme online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå