Melodii Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Noen som har tatt tysk skriftlig eksamen nivå 2 som privatist? Jeg tok den som privatist 26 mai, men karakteren ligger fremdeles ikke på privatistweb.no selvom de hadde rettfrist til torsdag. Irriterende! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Kommer nok i posten om ikke lenge tenker jeg Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fikk f*** meg 5'er!! Wohoo Nå kan jeg ta ferie!!!!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Gratulerer Hva har du i standpunk? Ser ut til at det er stengt på skolen i dag, så jeg må vente enda lengere : / Endret 22. juni 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Helene- Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 3er Er ikke kjempefornøyd, men absolutt ikke missfornøyd! Endelig ferdig med 5 års tortur!! ingen jeg kjenner som fikk 4er på den Bare 3ere, 2ere og stryk. Er skikkelig frustrende å ikke få noen kommentar syns jeg! hehe, syns virkelig de kunne skrivet 2-3 linjer om grunnlaget for karakteren. Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Skal ha tysk VG2 tysk 1 tentamen i morgen. Fikk vite at oppgaven er en gammel eksamens oppgave og at det kan hende vi får noe om tog tabeller osv på en av oppgavene ( hvis det hjelper >.< ) har prøvd å finne oppgavene på UDIR, men fant ikke noe som lignet. som sagt går jeg vg2, og har tysk 1. vet ikke så mye om forskjellene mellom C-språk og B-språk, så herlig om noen kan fortelle meg og/eller hjelpe meg å finne oppgavene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå