Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tysk Eksamen for VG2 2009


Anbefalte innlegg

Synes temaet var utrolig teit, og vanskelghetsgraden var en del høyere enn vi har hatt tidligere, det var faktisk læreren våres enig i. Menmen, gikk vel egentlig greit nok, følte bare jeg skrev så lite, skrev kun 2 sider, på tentamen skrev jeg 4:P men det har jo veldig mye med de 3 første oppgavene å gjøre, alle de var jo egentlig ganske korte. (skrev ca 200 ord på de 3 første til sammen og 200 ord på 4.)

 

En ting jeg ble litt forvirret over var opgave 1, siden de først spurte etter et konkret spørsmål og deretter ba deg om å lage et kort potrett. Men endte nå opp med å svare på spørsmålet og legge til en del annet også, så ble vel en mellomting. Hvilke oppgaver valge folk på 4 egentlig? Jeg valgte b. Æligtalt fordi jeg ikke skjønnte hva a gikk ut på og orket ikke ta meg bryet med å finne d ut. Men hvordan skrev folk på dem? Jeg har hørt at noen har skrevet intervju og sånn, men jeg tolket det nå sånn at det var mer type debattinnlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Anntar det er opp til hver enkelt skole om de legger ut karakterene på arena, står hvertfall ikke noe på min. Ringer folk bare til skolen? :p har de virkelig lov å oppgi karakterer over telefon? virker jo litt merkelig, da kan du jo ringe inn å få vite karakterene til de andre som hadde eksamen også:p Menmen, tror jeg går innom resepsjonen på skolen på tirsdag og spør, har ikke noe hastverk:P hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...