Krokanrull Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skriveoppgaver. Kan vel ikke røpe det. ^^ Sjekk gamle eksamensoppgaver. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Du har vel Tysk I så for min del gjør det ingenting, om du ikke sier noe. De som skal ha den eksamen i år hadde den dog i dag. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skal ha tysk 2 til tirsdag jeg og. Prøver for det meste å skrive noen tekster, og få dem rettet. Tror det kan være lurt å ha med noen helt korrekte konjuktivsetninger som man kan bruke i ulike sammenhenger. Det skal visst heve nivået på teksten din en del, hvis du får det til. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Har du et eksempel på en konjuktivsetning? Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Wenn ich Geld hätte, würde ich ein Auto kaufen. En konjunktiv betingelsessetning, hvis jeg hadde... Endret 23. mai 2009 av vgdev Lenke til kommentar
karoline91 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kan jeg ta med meg en regelbok som jeg har laget selv på eksamen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Ja, det kan du Kan vel ha med alle hjelpemiddel. Utenom det som har med kommunikasjon og Internett. Lenke til kommentar
karoline91 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tusen takk for svar Da blir det litt lettere håper jeg Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hva gjør folk her for å forberede seg til tysk eksamen? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ikke mye for å si det sånn. Hjelper fint lite, for meg, å lære seg masse ting to-tre dager før eksamen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg har skrevet et par tekster og fått de rettet av tysk lærere, noe annet en det har jeg ikke gjort. Er vanskelig å lære seg noe serlig på så kort tid synes jeg. Men det hjelper vel å skrive litt. Endret 23. mai 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Hva bruker dere den siste lesedagen til? Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva bruker dere den siste lesedagen til? Har skrevet en tekst også skal jeg på trening. Skal legge inn det jeg trenger på minnepennen etterpå. Jeg foreslår et søk på "wikitaxi" på google Det kan være interessant. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Har lagt inn wikipedia på maskinen allerede Ble litt usikker på om vi skal bruke egene maskiner nå, hvordan er det hos dere? Lenke til kommentar
karoline91 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ble litt usikker på om vi skal bruke egene maskiner nå, hvordan er det hos dere? På min skole bruker vi vår egen Lenke til kommentar
trainilais Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vil bare si at jeg anbefaler ALLE sammen å skrive mye. Lag dere en huske liste for i morgen! Hadde selv 3 i standpunkt i VG2, og har etter det strøket 2 ganger på tysk 2 eksamen, pga jeg prøver å finne lette utveier. ikke bruk tekster som allerede er skrevet, heller ikke bruk oversettingsprogram, stol på dere selv. Dette blir tredje gang. har gått til privat lærer i 1 år nå så håper at denne gangen skal det gå. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Planen min for i morgen: 1. Gå løs på oppgave 4*(Jeg går ut ifra at det blir like mange oppgaver som fjor årets eksamen, som vi forøvring hadde på heldagsprøva.) 2. Ta en luftepause* 3. Begynn på oppgave 1* 4. Begynn på oppgave 2* 5. Begynn på oppgave 3* 6. Les igjennom og rett eventuelt feil som jeg føler/ser at er feil.(Her er det sikkert mange feil som jeg ikke ser. Så blir sikkert retting til siste slutt) *Spis og drikk når jeg føler for det edit: en liten(stor) feil i lista Endret 25. mai 2009 av Sjuki Lenke til kommentar
trainilais Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Planen min for i morgen: 1. Gå løs på oppgave 5*(Jeg går ut ifra at det blir like mange oppgaver som fjor årets eksamen, som vi forøvring hadde på heldagsprøva. 2. Ta en luftepause* 3. Begynn på oppgave 1* 4. Begynn på oppgave 2* 5. Begynn på oppgave 3* 6. Begynn på oppgave 4* 7. Les igjennom og rett eventuelt feil som jeg føler/ser at er feil.(Her er det sikkert mange feil som jeg ikke ser. Så blir sikkert retting til siste slutt) *Spis og drikk når jeg føler for det I fjor var det 4 oppgaver. 1 norsk oppgave (forstå tekst) 2 skrive et budsjett 3 skrive 2 mailer 4 langsvar Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jepp, du har rett. sjekket det opp i forrige heldagsprøve. Har telt de to mailene som hver sin oppgave Endret 25. mai 2009 av Sjuki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Kan du definere mye, trainilais? Får håpe det går bra i morgen, bare jeg ikke stryker så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå