Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tysk Eksamen for VG2 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha tysk 2 til tirsdag jeg og. Prøver for det meste å skrive noen tekster, og få dem rettet. Tror det kan være lurt å ha med noen helt korrekte konjuktivsetninger som man kan bruke i ulike sammenhenger. Det skal visst heve nivået på teksten din en del, hvis du får det til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg anbefaler ALLE sammen å skrive mye. Lag dere en huske liste for i morgen! Hadde selv 3 i standpunkt i VG2, og har etter det strøket 2 ganger på tysk 2 eksamen, pga jeg prøver å finne lette utveier. ikke bruk tekster som allerede er skrevet, heller ikke bruk oversettingsprogram, stol på dere selv. Dette blir tredje gang. har gått til privat lærer i 1 år nå så håper at denne gangen skal det gå.

 

Lykke til alle sammen.:)

Lenke til kommentar

Planen min for i morgen:

 

1. Gå løs på oppgave 4*(Jeg går ut ifra at det blir like mange oppgaver som fjor årets eksamen, som vi forøvring hadde på heldagsprøva.)

2. Ta en luftepause*

3. Begynn på oppgave 1*

4. Begynn på oppgave 2*

5. Begynn på oppgave 3*

6. Les igjennom og rett eventuelt feil som jeg føler/ser at er feil.(Her er det sikkert mange feil som jeg ikke ser. Så blir sikkert retting til siste slutt)

 

*Spis og drikk når jeg føler for det

 

edit: en liten(stor) feil i lista

Endret av Sjuki
Lenke til kommentar
Planen min for i morgen:

 

1. Gå løs på oppgave 5*(Jeg går ut ifra at det blir like mange oppgaver som fjor årets eksamen, som vi forøvring hadde på heldagsprøva.

2. Ta en luftepause*

3. Begynn på oppgave 1*

4. Begynn på oppgave 2*

5. Begynn på oppgave 3*

6. Begynn på oppgave 4*

7. Les igjennom og rett eventuelt feil som jeg føler/ser at er feil.(Her er det sikkert mange feil som jeg ikke ser. Så blir sikkert retting til siste slutt)

 

*Spis og drikk når jeg føler for det

 

I fjor var det 4 oppgaver.

1 norsk oppgave (forstå tekst)

2 skrive et budsjett

3 skrive 2 mailer

4 langsvar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...